کد خبر: ۳۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 27
شفاآنلاین-مدیر عامل بانک شهر با بیان این‌که سود حاصل از درآمدهای این بانک متعلق به عموم مردم است و همه شهروندان از فواید آن بهره‌مند می‌شوند ‌،گفت : بانک شهر بزرگ‌ترین بانک مردمی است و توسعه و آبادانی شهرها از اهداف مهم در دست انجام این بانک است.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: در بیشتر شهرداری‌ها بخش عمده‌ای از درآمدهای شهرداری در سه ماهه پایانی سال وصول می‌شود، این در حالی است که شهرداری‌ها در طول سال برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیاز به اعتبار دارند.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون بخش عمده‌ای از پروژه‌های مدیریت شهری با حمایت بانک شهر اجرا می‌شود ، افزود‌: این بانک در مقاطعی که شهرداری نیاز داشته اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی را با در نظر گرفتن زمان مناسب‌، در اختیار شهرداری‌ها قرار داده و اجازه نداده است شهرداری‌ها در ادامه امور با مشکل مواجه شوند.

پورزرندی خاطر نشان کرد‌: برخی از بانک‌های دولتی به دلیل دولتی بودن مشکلات خاص خود را دارند و همچنین بعضی بانک‌های خصوصی نیز به دنبال منابع عده‌ای خاص هستند، اما سود حاصل از درآمدهای بانک شهر متعلق به عموم مردم بوده و عوائد آن به خود مردم باز می‌گردد و از این رو به جرات می‌توان ادعا کرد بانک شهر بزرگ‌ترین بانک مردمی در کشور است.

مدیر عامل بانک شهر در ادامه تصریح کرد: منابعی که ریال به ریال در این بانک جمع‌آوری می‌شود، 90 درصد در مدیریت شهری صرف می‌شود و فقط برای توسعه و عمران شهری هزینه خواهد شد .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: