کد خبر: ۳۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 26
رئيس دبيرخانه كلانشهرهاي كشور تاکید کرد:
شفاآنلاین-ریيس دبيرخانه كلانشهرهاي كشور گفت : بانک شهر با ارائه بسته های ویژه به شهرداری ها می تواند نقش بسزایی در راستای توسعه شهرها داشته باشد .


به گزارش شفا آنلاین از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، رئیس دبیر خانه کلانشهرهای کشور  با بیان این مطلب گفت: وجود بانك شهر يك مزيت براي شهرداري‌ها به شمار مي‌رود و این بانک قطعاً ‌امتيازاتي را براي آنها فراهم مي‌آورد‌.
سیدعلی ميرنجاتي با اشاره به حجم وسیع عملیات عمرانی در شهرداری های کلان‌شهرها ، گفت :  بر همين اساس موضوع تاسيس بانك ویژه شهرداريها از سال70 آغاز شد كه با تلاش همكاران در شهرداري تهران، بانك شهر در سال87 با عنوان موسسه مالي و اعتباري راه اندازی و سپس تبدیل به بانک شد .
ميرنجاتي با تاکید بر اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد‌: ارتباط بین بانک و شهرداری‌ها باید دوسویه باشد و این دو نهاد با تعامل و همكاري ، يكديگر را براي رسيدن به اهداف موردنظر سوق دهند.
وی ضمن قدردانی از نگاه ویژه مدیر عامل بانک شهر به موضوعات مرتبط با این حوزه افزود‌: این بانک با ارائه بسته‌هاي ويژه به شهرداري‌ها مي‌تواند نقش بسزايي در راستاي توسعه شهرها بر عهده داشته باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: