کد خبر: ۳۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
شفاآنلاین-دبیر اجرایی بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی از برگزاری این کنگره سالیانه در تاریخ 10 تا 13 آذر ماه سال جاری و محل مرکز همایش‌های رازی خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر مسعود ناصری پور با بیان اینکه با حضور متخصصان و فوق تخصص‌های چشم پزشکی کنگره امسال را با کیفیت محتوایی بالاتر برگزار خواهیم کرد، هدف از برگزاری این کنگره بین‌المللی را افزایش سطح دانش و بروز رسانی اطلاعات جامعه پزشکی دانست و افزود: ارائه دستاوردهای جدید یک سال گذشته و آخرین تحقیقاتی که در مراکز آموزشی و درمانی دولتی و خصوصی در طول یک سال اخیر انجام شده از دیگر اهداف برپایی چنین کنگره‌ای است.

وی با بیان اینکه با برپایی این کنگره محیط جامع و مناسبی برای تبادل اطلاعات و همفکری چشم پزشکان در زمینه بیماریهای مختلف چشم فراهم می‌شود، گفت: ارتباط با جامعه بین‌المللی چشم پزشکی از طریق دعوت مهمانان خارجی و برگزاری سمپوزیوم و کارگاه‌های مفید فایده یکی دیگر از دستاوردهای برگزاری بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی ایران است.

ناصری‌پور محورهای این کنگره را نیز برشمرد و عنوان کرد: در طول این سه روز سعی می‌شود تمام مباحث چشم پزشکی مطرح شود. با این حال بر روی پنج محور اصلی شامل بیماریهای قرنیه، عیوب انکساری چشم و جراحی آب مروارید، بیماریهای شبکیه و لیزر، انحرافات چشمی و نورورفتالمولوژی، جراحی پلاستیک چشم و گلوکوم بیشتر تمرکز داریم و در این زمینه‌ها تازه‌های مربوط به این رشته تا سال 2014 مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 9 سمپوزیوم و 35 کارگاه در کنگره خواهیم داشت، ابراز کرد: این کنگره به همت انجمن چشم پزشکی ایران و با همکاری گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مشارکت همکاران چشم پزشک داخل و خارج از کشورو با حضور 25 سخنران از کشورهای آمریکا ، فرانسه ، کویت، ترکیه ، سوئیس و سنگاپور برگزار می‌شود. 

دبیر اجرایی بیست و چهارمین کنگره سالیانه انجمن چشم پزشکی برگزاری جشنواره فیلم و عکس مربوط به مباحث چشم پزشکی و طرح مبحث مدیریت در چشم پزشکی را از تفاوت‌های این کنگره با سال‌های پیشین دانست و گفت: جامعه پزشکی همه ساله  در راستای کاهش معلولیت‌های چشمی و در ارتقای سطح سلامت چشم و سیستم بینایی و با شعار" حق بینایی برای همه" حرکت می کند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اینترنتی www.irso.org مراجعه کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: