کد خبر: ۳۳۸۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024January 28
در روزهای سرد و برفی زمستان مردم مناطق مختلف ایران فرصت را غنیمت می‌شمارند و حین ساخت آدم‌برفی و برف‌بازی، لحظات خاطره‌انگیز خود را ثبت و ضبط می‌کنند.

شفا آنلاین>عمومی>برف چهره شهرها و روستا را تغییر می‌دهد و شاید به همین دلیل کمتر کسی پیدا می‌شود که‌ شیفته روزهای برفی نباشد. هم‌زمان با بارش برف، بازار ساخت آدم‌برفی حسابی داغ می‌شود؛ مخصوصا برای کودکانی که اولین تجربه برفی خود را می‌گذرانند. در کنار آدم‌برفی‌هایی که به‌شکل‌وشمایل عجیب و گاهی خنده‌دار ساخته می‌شوند، افراد زیادی خود را با برف‌بازی سرگرم می‌کنند و از شادی و کمی ورزش لذت می‌برند. عده‌ای نیز به‌سراغ تیوب‌سواری و سرخوردن از ارتفاعات برفی می‌روند تا در خلال روزمرگی‌های زندگی، قدری هیجان را تجربه کنند.

به گزارش شفا آنلاین:برف و سرمای زمستان با زیبایی بی‌حدوحصر خود در هر گوشه‌ای از کشور به‌شکل‌های مختلفی خودنمایی می‌کند؛ از آبشار و دریاچه‌ یخ‌زده که باعث حیرت هر بیننده‌ای می‌شود تا جنگلی که درختان آن زیر برف سنگین قد خم کرده‌اند. به همین دلیل در روزهای برفی، هنگام گذر از کوچه و خیابان یا پیاده‌روی در پارک‌ و طبیعت به هر طرف که سر می‌چرخانید، با منظره‌ای دیدنی و چشم‌نواز روبه‌رو می‌شود که ارزش عکاسی دارد. برخی ترجیح می‌دهند که از برف دست‌نخورده عکس بگیرند و عده‌ای ردپای تازه روی برف را ثبت می‌کنند. ایده فنجان و لیوان چای روی برف نیز جذابیت خود را دارد؛ گرچه به‌شدت تکراری به نظر می‌رسد. در هر صورت عکاسی و ثبت خاطرات در این روزها طرفداران زیادی دارد و باعث خلق تصاویر منحصربه‌فردی می‌شود.

جاده آسفالتی در میان انبوهی از درختان سفیدپوش


کودکی در حال دویدن در برف


سه مجسمه مرد زیر برف


مردم در حال پیاده روی در برف


آبشار یخ زده در زمستان برفی


مردی در حال راه رفتن زیر برف


یکی از خیابان های تهران زیر بارش برف


سگ و کلاغی زیر برف


عابری در حال عبور از خیابان برفی


کوچه ای مملو از برف با درختان سفیدپوش


بارش برف در جلوی مغازه صنایع دستی


آبشار یخ زده در زمستان


تردد مردم همراه با چتر در زیر برف


دختری در حال پرتاب برف به پدرش


خانواده ای در حال عکس گرفتن در کنار آدم برفی


کوچه ای مملو از برف




مردی در حال صعود از آبشار یخ زده


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: