کد خبر: ۳۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 09
شفاآنلاین- هشتمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد از فردا(چهارشنبه) در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز می شود.
به گزارش شفاآنلاین،این کنگره با محوریت مداخلات چند بعدی زیستی، روانی و اجتماعی در پیشگیری و درمان اعتیاد برگزار خواهد شد و روز جمعه 21 شهریور ماه پایان می یابد.

در این کنگره ضمن پذیرش مقاله از پژوهشگران فعال در حوزه اعتیاد در سطح کشور، از برترین دانشمندان این حوزه نیز به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده است.

در این کنگره تلاش شده تا ضمن دعوت از متخصصان و مسوولان حوزه اعتیاد و طرح مشکلات این حوزه، فرصتی مهیا شود تا از نزدیک چالش های مربوط، مورد بررسی موشکافانه قرار گیرد.

مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف آشنایی متخصصان و مسوولان با آخرین تحقیقات در عرصه بیولوژی اعتیاد، از سال 1386 تاکنون با همکاری مراکز علمی و سازمانهای ذیربط از جمله دانشکده فناوری نوین دانشگاه علوم پزشکی تهران، ستاد مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرکز ملی مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به برگزاری این کنگره کرده است.

پنل تخصصی اعتیاد زنان نیز ساعت 8 تا 10 فردا در سالن شماره 2 مرکز همایش های بین المللی رازی با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود.
ایرنا
برچسب ها: کنگره ، اعتیاد ، همایش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: