کد خبر: ۳۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 09
برای نخستین بار در کشور/
شفاآنلاین-دبیر علمی جراحی قلب شانزدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق از ترمیم دریچه میترال بدون باز شدن قلب برای نخستین بار در کشور خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،داریوش جاویدی دبیر علمی جراحی قلب شانزدهمین کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق با بیان اینکه برای ارائه جدید‌ترین روشهای جراحی در کنگره برنامه وبینار طراحی شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از اساتید برجسته ایرانی و یا استادان خارجی فرصت حضور در کنگره را نداشتند برنامه وبینار امکان این ارتباط را برقرار کرده تا روش‌های جدید جراحی به‌صورت وب برای همکاران و شرکت کنندگان کنگره ارائه شود.

این جراح قلب با اشاره به اینکه برنامه روز جراحی توسط یکی از اساتید دانشگاه لندن و نیز همکاران ایرانی برنامه ریزی شده که فیلم‌های اعمال جراحی زنده روی دریچه میترال در نظر گرفته شده است، تصریح کرد : گایدلاین‌ها (راهنماهایی بالینی) و راهکارهای انجام اعمال جراحی دریچه میترال هر ساله و به صورت مداوم در حال تغییر هستند که در این کنگره جدید ترین گایدلاین‌ها بررسی می‌شوند.

جاویدی ادامه داد: بیماران مبتلا به نارسایی دریچه میترال دو گروه هستند که گروه اول افراد مبتلا به روماتیسم قلبی و گروه دوم افرادی هستند که به علت سکته قلبی، مشکلات مادرزادی دچار بیماری‌های فانکشنال دریچه میترال می‌شوند که امروزه به دلیل پیشرفت کارهای تشخیصی بیماران زیادی را کشف می‌کنیم که با نارسایی پیشرفته دریچه میترال و یا هرماه با بیماری‌های گرفتگی عروق کرونر قلب مواجه هستند که باید جراحی شوند.

شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق  25 تا 28 شهریور در سالن همایش های رازی برگزار می‌شود علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.iranathero.ir مراجعه و یا به شماره تلفن 88073052 تماس حاصل کنند.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: