کد خبر: ۳۳۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 08
ساعت ۹:۳۰عملیات جداسازی قلب در بیمارستان گلستان اهواز به پایان رسید و بلافاصله قلب به فرودگاه مهرآباد تهران و با بالگرد به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافت.
شفا آنلاین>سلامت>توکلی، رییس اورژانس استان تهران گفت: با هماهنگی اورژانس تهران، مرکز پیوند وزارت بهداشت و آشیانه جمهوری اسلامی، تیم مربوطه برای انجام عملیات انتقال قلب نوجوان۱۰ ساله دچار مرگ مغزی، صبح امروز ساعت ۷:۰۶ دقیقه از تهران به سمت اهواز با جت فالکون پرواز کرد.

به گزارش شفا آنلاین:ساعت ۹:۳۰عملیات جداسازی قلب در بیمارستان گلستان اهواز به پایان رسید و بلافاصله قلب به فرودگاه مهرآباد تهران و با بالگرد به بیمارستان شهید رجایی انتقال یافت. بیمار گیرنده قلب، نوجوان ۹ ساله ای بود که طی این حرکت بزرگ، فرصتی دوباره برای حیات گرفت.

تیم دیگر انتقال قلب در ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه از فرودگاه مهرآباد برای انتقال قلب جوان ۳۵ ساله که به دلیل تصادف با موتورسیکلت دچار مرگ مغزی شده بود با هواپیما عازم رشت شدند.عضو پیوندی ساعت ۱۵:۴۸ دقیقه به فرودگاه مهرآباد تهران رسید و از طریق بالگرد اورژانس استان تهران به بیمارستان قلب شهید رجایی منتقل و به پسر ۱۱ساله‌ مبتلا به نارسایی قلبی اهدا شد.
.
قابل مشاهده در دسکتاپ


 قابل مشاهده در موبایل

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: