کد خبر: ۳۳۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 2023August 05
راه‌های زیادی برای کسانیکه به دنبال بزرگ کردن و افزایش سایز و حجم سینه های خود هستند و میخواهند سینه ای خوش فرمی داشته باشند وجود دارد در صورتیکه روش‌های خانگی برای افزایش سایز سینه ها جوابگو نبود در آخر می‌تواند از روش جراحی برای افزایش سایز سینه استفاده کرد.

شفا آنلاین>سلامت جنسی>بسیاری از بانوان از سنین جوانی خودشان به فکر این هستند که چطور سایز سینه‌های خودشان را بزرگ‌تر و حجیم‌تر کنند؟! راه‌های بسیار زیادی برای افزایش حجم سینه‌ها وجود دارد که بسیاری از آن‌ها در خانه و بدون نیاز به جراحی کردن عملی خواهند شد. در مقابل راه و روش‌های دیگری برای افزایش حجم و سایز سینه وجود دارد که بسیاری از آن‌ها مانند پروتز، به کمک جراحی سینه‌ها اجرا می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین:اما سوال مهم اینجاست که چه راه‌هایی برای حجیم کردن سینه‌ها در خانه وجود دارد؟ یا اینکه آیا ورزش کردن تاثیری در درشت و بزرگ شدن سینه‌ها دارد یا خیر؟

چگونه سایز و حجم سینه‌های خود را افزایش دهیم؟

به طور کلی افزایش سایز و حجم سینه‌ها در خانه و به صورت طبیعی کمی سخت است. آن هم به دلیل ژنتیک، هورمون‌ها و ساختار بدنی بانوان است که کار را کمی دشوار می‌کند.

اما حجیم و بزرگ کردن سینه‌ها به هیچ وجه غیر ممکن نیست. چرا که اگر نتیجه مطلوبی از هر یک از راه‌های درمانی شاهد نبودید، می‌توانید از روش جایگزین دیگری استفاده کنید. البته این نکته را در گوشه ذهن خود داشته باشید که استفاده از روش‌های خانگی بدون نظارت پزشک ممکن است، اما برای عمل جراحی ضروری است که تحت نظارت پزشک باشید. از جمله راهکارهایی که به شما کمک می‌کند تا سایز و حجم سینه‌های خود را بزرگ کنید عبارتند از:

  • افزایش سایز و حجم سینه‌ها با ورزش و یوگا
  • افزایش سایز و حجم سینه با تغذیه مناسب
  • بزرگ کردن پستان با عمل جراحی

images_1690991044_64ca79c47720a.jpg

افزایش سایز و حجم سینه‌ها با تغذیه سالم و مناسب

مصرف مواد غذایی طبیعی و مفیدی که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند، می‌توانند یک تعادل قابل قبول در سطح هورمون‌های شما ایجاد کنند. به مرور زمان و با تغییر سیستم تغذیه و رژیم غذایی خود، می‌توانید سینه‌هایی حجیم‌تر داشته باشید. گروه‌های غذایی مفید برای افزایش سایز و حجم سینه‌ها عبارتند از:

شیر:

شیر از چربی ساخته شده و مصرف محصولاتی که حاوی شیر و چربی‌های مفید هستند، در افزایش حجم سینه‌ها موثر هستند.

پاپایا:

پاپایا میوه‌ای مغذی و مفید است که اگر با شیر ترکیب شود، موجب افزایش حجم پستان در بانوان خواهد شد. مصرف این ترکیب برای زنان باردار دارای محدودیت بوده و بهتر است مصرف نشود.

تخم کتان:

جویدن تخم کتان و یا افزودن پودر آن به غذا، در بزرگ شدن سایز سینه‌های شما موثر می‌باشد.

دانه رازیانه:

یکی از دانه‌های مفید برای سلامت بدن رازیانه است. شما می‌توانید پودر رازیانه را روی غذای خود بریزید و یا خمیری از رازیانه و روغن زیتون درست کنید و ماساژ سینه را انجام دهید.

ورزش‌های مفید و مناسب برای افزایش سایز سینه

ورزش کردن و یوگا نه تنها موجب تناسب اندام و بهبود سلامت ارگان‌های داخلی و خارجی می‌شود، بلکه در تغییر شکل و حجیم کردن سینه‌های شما نیز موثر خواهد بود. انجام دادن یوگا تمرینی برای تقویت روح و جسم شماست. این ورزش با افزایش اکسیژن و گردش خون در بدن، موجب می‌شود تا پستان شما حجیم‌تر و بزرگ‌تر شود. برخی از حالت‌های یوگا و همچنین ورزش‌هایی که برای بزرگ کردن سینه‌های شما موثر هستند، عبارتند از:

حالت کبری:

حالت کبری، بژوگانسانا یا Cobra Pose حالتی است که در آن فرد روی شکم خود دراز کشیده و پاهای خود را محکم به سمت زمین فشار می‌دهد. سپس دست‌ها را در کنار سینه‌ها قرار داده و بالا تنه را تا کمر بالا می‌آورد.

حالت زانو زدن:

حالت زانو زدن که به اوستراسانا یا کمل پوز (Camel Pose) معروف است، حالتی است که در آن به روی زانوهای خود می‌نشینید و سپس به آرامی به سمت عقب برمی‌گردید و دست‌های خود را روی پاشنه پا قرار می‌دهید.

دیگر ورزش‌هایی که برای افزایش سایز سینه مفید واقع می‌شوند عبارتند از:

  • بارفیکس
  • شنا سوئدی
  • شنا روی دیوار
  • پرس سینه با دمبل

ماساژ سینه راهی برای بزرگ و حجیم کردن پستان‌ها

بزرگ کردن سینه

ماساژ دادن سینه با روغن به خصوص روغن زیتون می‌تواند گردش خون را در بافت سینه بالا ببرد، در بافت درونی سینه کشش ایجاد کند و به مرور زمان موجب بزرگ‌تر شدن و افزایش حجم سینه‌ها شود. ماساژ سینه علاوه بر حجیم کردن آن، می‌تواند موجب جوانسازی و جلوگیری از شل شدگی پستان شود. شما می‌توانید برای ماساژ سینه و افزایش سایز آن با روغن مطابق دستور العمل زیر پیش بروید

  1. مقداری روغن زیتون کف دست خود بریزید.
  2. کف دست‌ها را به هم بمالید تا روغن کمی گرم شود.
  3. دست‌ها را با حرکتی دایره‌ای و در جهت عقربه‌های ساعت روی سینه ماساژ دهید.
  4. روزی 2 بار و هر بار به مدت 15 دقیقه این ماساژ را انجام دهید و شاهد نتایج آن باشید.

بزرگ و حجیم کردن پستان با عمل جراحی

امروزه راه‌های بسیار زیادی برای بزرگ کردن سریع و فوری سینه وجود دارد که یکی از موثرترین و شاید مطمئن‌ترین این روش‌ها، پروتز یا ایمپلنت سینه می‌باشد. عمل‌های دیگری که سبب افزایش حجم و سایز می‌شوند عبارتند از:

  • تزریق ژل به سینه
  • تزریق چربی به سینه
  • لیفت سینه یا ماستوپکسی
  • کاشت، تعیبه ایمپلنت یا همان پروتز سینه

"انتخاب یک جراح با تجربه و حاذق که تمام نتایج مورد نظرتان را در نظر بگیرد ضروری است. یک جراح پلاستیک ماهر می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند تا به نتایج فوق العاده و دلخواهتان برسید و از ظاهر اندام های زنانه خود رضایت کافی را داشته باشید.”

برای جراحی بزرگ کردن سینه به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

مراجعه به پزشک متخصص جراحی و فلوشیپ تخصصی جراحی پستان، برای افزایش سایز و حجم سینه به گونه‌ای که کمترین عارضه را تجربه کنید و نتایج اثر بخشی را شاهد باشید، ضروری می‌باشد.سلامت نیوز


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: