کد خبر: ۳۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین- هفتمین کنگره سراسری سرطان سینه با حضور پزشکان و محققان داخلی از سی ام مهر تا دوم آبان ماه در سالن همایش های تالار امام بیمارستان امام خمینی (ره) برگزارمی شود.
به گزارش شفاآنلاین، سرطان سینه شایع ترین سرطان و شایع ترین علت مرگ ومیر ناشی از سرطان در زنان ایرانی است.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت ایران میزان شیوع این بیماری 25 تا 30 در 100 هزار نفر جمعیت است و سالانه 7 تا 9 هزار زن به این بیماری مبتلا می شوند.

امروزه با استفاده از روشهای غربالگری و تشخیص زودرس و پیشرفت در متدهای درمانی تحول بزرگی در درمان این بیماری ایجاد شده است.

هدف از برگزاری هفتمین کنگره سراسری سرطان سینه افزایش آگاهی و انتقال تجربیات جامعه پزشکی کشور در امر پیشگیری، تشخیص و درمان سرطان سینه و همچنین ارایه آخرین یافته های علمی ایران و جهان است .

در این کنگره نتایج پژوهش های انجام شده در زمینه های تصویربرداری، جراحی سینه، ژنتیک و جنبه های مولکولی، آسیب شناسی سرطان سینه، انکولوژی و درمان های سیستمیک ، پرتودرمانی، اپیدمیولوژی، غربالگری و تشخیص زودرس سرطان سینه، درمان عوارض و بهبود کیفیت زندگی مبتلایان به سرطان سینه، تغذیه و جنبه های اخلاقی و کاربردهای انفورماتیک در سرطان سینه و همچنین حفظ باروری در بیماران ارایه می شود.

در این کنگره موضوعاتی در زمینه سرطان سینه از محققین و متخصصین ایرانی و سایر کشورها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این کنگره با همت پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاهی به عنوان با سابقه ترین مرکز تحقیقاتی در زمینه سرطان سینه برگزار می شود.

مهلت ارسال مقاله به هفتمین کنگره سراسری سرطان سینه تا 20 شهریور ماه تمدید شده است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: