کد خبر: ۳۲۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - 2023June 09
اگر مطالعات به خوبی پیش برود و این چسب توسط مقامات وزارت بهداشت بریتانیا تایید شود، تنها چسب تستوسترون در دسترس برای زنان در سراسر جهان لقب خواهد گرفت.
شفا آنلاین>سلامت جنسی>دانشمندان بریتانیایی در حال ساخت یک چسب تستوسترون برای زنان دارای علائم یائسگی هستند که می‌تواند میل جنسی را در آن‌ها تقویت کند و سلامتشان را به طور چشمگیری بهبود بخشد.

به گزارش شفا آنلاین:اگر مطالعات به خوبی پیش برود و این چسب توسط مقامات وزارت بهداشت بریتانیا تایید شود، تنها چسب تستوسترون در دسترس برای زنان در سراسر جهان لقب خواهد گرفت.


در حال حاضر زنانی که علائم یائسگی دارند می‌توانند از «درمان جایگزینی هورمون» (HRT) استفاده کنند. در این روش با چسب‌های هورمونی استروژن و پروژسترون از عوارض یائسگی شامل گرگرفتگی، تحلیل ماهیچه‌ها، خشکی واژن، پوکی استخوان و کاهش میل جنسی جلوگیری می‌شود. با این حال تا کنون هیچ نسخه تستوسترونی از این چسب‌ها وجود نداشته است.

کارشناسان می‌گویند در نتیجه این کمبود در بازار، برخی زنان رو به استفاده از ژل‌ها و کرم‌هایی آورده‌اند که در واقع تنها برای استفاده مردان تایید شده است و این به خود زنان مصرف‌کننده بستگی دارد که میزان دُز صحیح مصرف آن را بفهمند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: