کد خبر: ۳۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 27
شفاآنلاين -سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس در رابطه با دستور کار جلسه امروز گفت: امروز 15 عضو هيات تحقيق و تفحص از صنعت بيمه کشور در کميسيون اقتصادي مجلس تعيين شدند.
به گزارش شفاآنلاين ،رحيم زارع ، در تشريح جزئيات جلسه کميسيون اقتصادي گفت: يکي از موارد مطروحه در جلسه امروز، انتخاب 6 نفر از اعضاي کميسيون جهت عضويت در کميسيون مشترک رسيدگي به لايحه رفع موانع توليد رقابت‌پذير و ارتقاء نظام مالي کشور بودکه طي آن حسين زاده بحريني، زارع، رجائي باغ سيائي، نديمي، نکو و ميرمحمدي انتخاب شدند.

نماينده مردم آباده، بوانات و خرم بيد در مجلس شوراي اسلامي افزود: همچنين روح الله بيگي ئينانلو نيز به عنوان نماينده کميسيون، در شوراي مرکزي زکات جهت نظارت درشوراي مذکور انتخاب شد.

وي همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات براي تعيين اعضاي هيات تحقيق و تفحص از عملکرد صنعت بيمه کشور، تصريح کرد: اعضاي کميسيون اقتصادي با عضويت پورابراهيمي، بحريني، مددي، نديمي، موسوي لارگاني، زارع، جليلي، حسيني، تاجگردون، صرامي، بيگي ئينانلو، عليپور، عاشوري، نکو و حکيمي در هيأت تحقيق و تفحص از عملکرد صنعت بيمه کشور موافقت کردند.

وي ادامه داد: مورد ديگر نيز مربوط به بررسي لايحه يادداشت تفاهم بين دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت جمهوري ترکيه در مورد استفاده مشترک از دروازه‌هاي مرز زميني «رازي» و «کاپي‌کوي» بود که با راي مثبت نمايندگان در کميسيون تصويب شد.

سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس گفت: موضوع مطرح شده ديگر نيز مربوط به سوال محمدعلي مددي از وزير امور اقتصادي و دارايي در مورد گزارش واگذاري شرکت فولاد مبارکه بود که مددي، شيري، بيگي، ميرمحمدي، پورابراهيمي، حسيني و حسن نژاد، اعضاي هيات بررسي نحوه واگذاري ها شدند.

نماينده مردم آباده، بوانات و خرم بيد در مجلس به خانه ملت افزود: موضوع بعدي هم مربوط به بررسي مشکلات کانون سراسري انجمن‌هاي صنفي کارفرمايي انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ايران بود که گزارشاتي در اين زمينه ارائه و نمايندگان نيز آن را بررسي کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: