کد خبر: ۳۲۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 25
شفاآنلاین-اعضای کمپین روز ملی داروسازی با پوشیدن لباس هایی با نماد کمپین، از مرکز پژوهش های علمی دانشجویان برای برپای غرفه سلامت دارویی، راهی بیمارستان شریعتی و طالقانی شدند.
به گزارش شفاآنلاین، از دانشگاه علوم پزشکی تهران، همزمان با هفته درمان و دارو (اول تا هفتم شهریور ماه) دانشجویان دانشکده های داروسازی تهران، شهید بهشتی، آزاد و زنجان فعالیت رسمی خود را با برپایی غرفه سلامت دارویی در بیمارستان شریعتی و طالقانی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شروع کردند.

به گفته «میلاد بهروزی» دانشجوی سال سوم داروسازی دانشگاه علم پزشکی تهران و طراح و مسوول کمپین، در این غرفه ها به تببین نقش داروساز در نظام سلامت، آموزش ابزارهای دارویی از جمله اسپری های تنفسی و قلم انسولین (دستگاهی برای تزریق انسولین) پرداخته می شود.

همچنین در این غرفه ها انجام مشاوره رایگان دارویی و تست قند خون و فشار خون رایگان توسط دانشجویان داروسازی انجام می شود.

این کمپین تا پایان هفته دارو و درمان ادامه خواهد داشت و تحت حمایت مستقیم انجمن جهانی دانشجویان داروسازی «آی.پی.اس.اف»(ipsf)، داروخانه 13 آبان و مرکز تجویز منطقی دارو است.

برنامه این کمپین امروز(دوشنبه) در بیمارستان امام خمینی(ره) در دو غرفه (صبح تا بعد از ظهر)، فردا(سه شنبه) در ایستگاه قطار راه آهن تهران در سه غرفه (صبح تا بعد از ظهر) و چهارشنبه پنجم شهریور(روز داروساز) صبح در داروخانه 13 آبان و بعدازظهر تا شب در برج میلاد ادامه دارد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: