کد خبر: ۳۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 16
شفاآنلاین-ایران با برپایی نمایشگاه گردشگری سلامت در رامسر، توانمندی های خود را در این عرصه به دیگر اعضای اکو معرفی می کند.
به گزارش شفا آنلاین،نمایشگاه توانمندی های گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو در جریان برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت اکو در شهرستان رامسر برگزار می شود.

نخستین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو 27 تا 29 مرداد ماه به میزبانی شهرستان نمونه گردشگری رامسر در مازندران برپا می شود.

اکو به عنوان یک سازمان اقتصادی منطقه ای و با 42 سال سابقه، 10 عضو دارد و علاوه بر ایران، ترکیه و پاکستان که بنیانگذاران آن هستند، کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان نیز اعضای این سازمان به شمار می روند.

سارا احتشامی مدیر نمایشگاه توانمندی های گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو روز شنبه گفت: این نمایشگاه با هدف شناساندن توانمندی های کشور و بویژه استان مازندران در زمینه گردشگری سلامت برپا می شود.

وی افزود: نمایشگاه گردشگری سلامت دارای قسمت های مختلفی برای ارایه ظرفیت های ایران در عرصه سلامت به کشورهای شرکت کننده است.

وی بخش گردشگری ایران به همراه اتاق اکو، اتاق بازرگانی، اتاق سرمایه گذاری، فرصت های سرمایه گذاری استان مازندران، بخش دانشگاهی، دانشگاه های علوم پزشکی هم مرز با کشورهای عضو اکو و دانشگاه هایی که در زمینه گردشگری سلامت فعال هستند در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر نمایشگاه گردشگری سلامت اکو تاکید کرد: در این نمایشگاه همچنین بخش هایی به شرکت های تجهیزات پزشکی، صادرکنندگان دارو بویژه داروهای گیاهی و شرکت های فعال در گردشگری سلامت اختصاص یافته است.

احتشامی گفت: با برخی از بیمارستان های خصوصی کشور نیز هماهنگی هایی صورت گرفته تا ظرفیت های بهداشتی و درمانی خود را در این نمایشگاه به شرکت کنندگان در کنفرانس گردشگری سلامت اکو ارایه کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه کنفرانس گردشگری سلامت اکو، 74 عنوان مقاله به این همایش ارسال شده که بیشترین مقالات با 30 عنوان مربوط به معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت استان مازندران است.

بهداشت و درمان، ارتباط با مشتری، فناوری ارتباطات و اطلاعات، اقتصاد، نیروی انسانی در گردشگری سلامت و گردشگری سلامت در کشورهای اکو محورهای مقالات ارسالی به این کنفرانس را تشکیل می دهند.

در این کنفرانس علاوه بر اندیشمندان ایرانی 70 میهمان خارجی از کشورهای آذربایجان، ازبکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه، پاکستان، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان حضور دارند.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: