کد خبر: ۲۹۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 05
عشق بازی و معاشقه طولانی یکی از راه های موثر زودانزالی است و به مرد آموزش می دهد چطور هیجاناتش را کنترل کند.

شفاآنلاین>سلامت جنسی> استفاده از تکنیک مسترز جانسون یکی از راه های موثر برای درمان زودانزالی است.

به گزارش شفاآنلاین: در این روش مرد با بیرون کشیدن آلت تناسلی هنگامی که نزدیک به انزال است؛ و فشار دادن کلاهک آن توسط همسر، سپس مقداری توقف و ادامه دخول می تواند طول رابطه را بیشتر کند. این کار را می توان چندین بار طی رابطه انجام داد.

عشق بازی و معاشقه طولانی یکی از راه های موثر زودانزالی است و  به مرد آموزش می دهد چطور هیجاناتش را کنترل کند.

یکی دیگر از روش های پیشگیری از انزال زودرس استفاده از اسپری ها و ژل های تاخیری می باشد. کاندوم تاخیری نیز گزینه مناسبی است. استفاده از کاندوم معمولی هم انزال را به تاخیر می اندازد. قرص های تاخیری به دلیل عوارض نامطلوب‌ شان توصیه نمی شوند.

هنگامی که فرد مدت زیادی رابطه نداشته باشد یا بین روابطش فاصله زمانی می افتد، زمان انزالش کاهش پیدا می کند. بنابراین بین روابط جنسی تان فاصله های طولانی مدت نیندازید.

تمرینات کگل تمریناتی هستند که عضلات کف لگن را تقویت می کنند و با اینکار کنترل شما را روی انزال افزایش می دهد.

یک درمان مهم در درمان زود انزالی تمرین استارت استاپ می باشد. این تمرین در حین دخول انجام می شود. وقتی فرد در طی مقاربت، به احساس ارگاسم و انزال نزدیک می شود، دست از تحریک بر دارد و برای چند ثانیه هیچ فعالیتی نمی کند. سپس دوباره از نو آغاز کند. این کار را می توانید از 4 بار وارد کردن آلت تناسلی و سپس یک بار توقف شروع کنید تا نهایتا به ارگاسم برسید. در طی زمان و رابطه های بعدی عدد را بیشتر کنید. مثلا در نهایت 9 به 1 حالت ایده آل است.

گاهی اوقات با نزدیک شدن به انزال میتوانید به مسائل کاری و غیر جنسی فکر کنید. یعنی در واقع حواس خود را از عمل جنسی که در حال انجامش هستید، پرت کنید. این کار موجب به تاخیر افتادن انزال می شود.

 فراموش نکنید با استفاده از این تکنیک ها و روش های افزایش زمان انزال در مردان می توانید تا حدودی زمان انزال یا مشکل خود را مدیریت کنید ولی در موارد شدیدتر ممکن است نیاز به مشاوره جنسی داشته باشید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: