کد خبر: ۲۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۳ - 2014July 15
شفاآنلاین-دبیر نخستین همایش بین‌المللی HSE در پروژه‌های عمرانی، معدن، نفت و گاز از برگزاری این همایش در روزهای 26 و 27 شهریور ماه در مرکز همایشهای شرکت منابع آب و نیروی ایران خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، مهندس عادل علاف صالحی افزود: هدف از برگزاری این همایش جمع بندی فعالیتهای انجام شده در راستای استقرار این سیستم در کشور است.

عضو هیئت مدیره موسسه مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ایران با اشاره به حضور استادان مدعو خارجی از کانادا، ترکیه، آمریکا در این همایش گفت: سازمان اکو، دانشگاه محیط زیست، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی ما را در برگزاری این همایش یاری می‌دهند.

صالحی افزود: سیستم مدیریت یکپارچه HSE مخفف سه واژه بهداشت، ایمنی و محیط زیست است. قصد داریم HSE را در صنعت نهادینه سازی کنیم.

وی با بیان اینکه به مدت یک هفته 20 کارگاه آموزشی برگزار خواهیم کرد، گفت: HSE در مدیریت پروژه‌های ساختمانی، مدیریت و ممیزی انرژی، HSE در پروژه‌های انبوه سازی، ارزیابی اثرات زیست محیطی، شاخص‌های توسعه پایدار از جمله عناوین کارگاه‌های مورد اشاره هستند. البته تعداد کارگاه‌ها زیاد است و از یک هفته قبل از آغاز همایش شروع به برگزاری آنها خواهیم کرد.

دبیر نخستین همایش بین‌المللی HSE در پروژه‌های عمرانی، معدن، نفت و گاز با اشاره به اینکه تا کنون بیش از 500 مقاله به دست ما رسیده است، گفت: مهلت ارسال مقالات تا 31 تیرماه تعیین شده است.

به گفته صالحی، HSE در صنایع ساخت و ساز، HSE در صنایع معدنی، HSE در صنایع نفت و گاز، شاخصهای کلیدی ایمنی، محیط زیست و سلامت در صنایع مختلف، صنعت بیمه و ارتباط آن با شاخصهای ریسک، شاخصهای مدیریت HSE، تجهیزات ایمنی، تجهیزات بهداشت کار، تجهیزات مدیریت محیط زیست، نرم افزارهای HSE نیز از جمله محورهای موضوعی برگزاری این همایش هستند.

وی به برگزاری نمایشگاه جنبی همایش اشاره و اظهار کرد: شرکتهای تولید کننده وسایل ایمنی، شرکتهای نفتی و... در نمایشگاه حضور دارند. البته در این دوره تعداد غرفه‌های ما محدود است و اگر شرکتی تمایل به حضور در نمایشگاه داشت باید زودتر اقدام کند.

صالحی در پایان گفت: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت mmm.hsec1.ir مراجعه و یا باشماره تلفنهای 88347710-66191000 تماس حاصل فرمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: