کد خبر: ۲۸۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 11
کم بودن زمان رابطه جنسی، باعث کم شدن میزان لذت جنسی خانما و آقایان می شود، و این ارضا نشدن خانمها در اتاق خواب، به سایر جنبه های زندگی زناشویی رخنه می کند، و متاسفانه باعث طلاق و خیانت در بسیاری از موارد می شود.

شفاآنلاین>سلامت جنسی>روش های درمان زود انزالی چیست؟ از بین روش های مختلف و متنوع، کدام روش قطعی و حتمی است؟ این سوال، به یکی از مهم ترین سوالات مردان بالغ بخصوص افراد متاهل تبدیل شده است. اما قبل از هر چیز بهتر است درباره علت زودانزالی کمی با شما صحبت کنیم:

 

شاید اولین سوال که در ذهن شما پیش آمده، این باشد که زود انزالی چیست؟ آیا من زود انزالی دارم؟ آیا زمان ارضا شدن من طبیعی است یا غیر استاندارد؟

 

به گزارش شفاآنلاین:به ساده ترین بیان، میتوان گفت زود انزالی زمانی اتفاق می افتد که فرد در هنگام رابطه جنسی، خیلی زودتر از زمانی که انتظارش را دارد، ارضا شود. پس اگر شما به هر دلیلی، خیلی زودتر از زمان مورد انتظارتان ارضا می شوید و هیچ گونه کنترلی بر روی زمان ارضاشدنتان ندارید، شما دچار زودانزالی هستید. ضمناً این مورد به زود ارضایی  یا انزال زودرس هم شناخته می شود.

 

چرا این موضوع اهمیت داره؟

همانطور که می دانید، یکی از ارکان مهم زندگی زناشویی، رابطه جنسی است. کیفیت رابطه جنسی، ارتباط مستقیمی با کیفیت زندگی زناشویی شما دارد. پس هر موضوعی که بر روی کیفیت رابطه جنسی شما اثر منفی بگذارد، بطور مستقیم بر روی کیفیت زندگی زناشویی شما اثر می گذارد.

 

کم بودن زمان رابطه جنسی، باعث کم شدن میزان لذت جنسی خانما و آقایان می شود، و این ارضا نشدن خانمها در اتاق خواب، به سایر جنبه های زندگی زناشویی رخنه می کند، و متاسفانه باعث طلاق و خیانت در بسیاری از موارد می شود.

 

و اما روش های درمان زود انزالی؛ حالا که به اهمیت این موضوع پی بردیم، بهتر است راه های درمان این موضوع را بررسی کنیم:

 

علت زود انزالی چیست؟

می توان گفت اصلی ترین دلایل زودانزالی یا زودارضایی ، موارد زیر خواهد بود:

1. ترس و استرس : یکی از مهم ترین دلایل زودانزالی، ترس از زود ارضا شدن است ! این ترس و اضطراب، همیشه بدترین تاثیر ممکن را بر زمان و نحوه کنترل انزال شما دارد. می توان گفت در بیش از 90 درصد موارد، این ترس و استرس، بدترین و مهم ترین عامل عدم اختیار و کنترل بر روی زمان انزال است.

 

2. تعداد نزدیکی در هفته : شاید یکی از ارزان ترین راه های درمان زود انزالی، همین کار است. وقتی تعداد رابطه جنسی شما در هفته زیادتر شود، زمان انزال شما هم بیشتر می شود. کم بودن تعداد رابطه جنسی در هفته، علاوه بر تاثیر منفی بر زمان انزال، بر کیفیت زندگی زناشویی شما نیز اثر منفی می گذارد.

 

3. زیاده روی در فست فود : شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، اما باید بدانید مصرف زیاد فست فود و غذاهای چرب، کیفیت ارضا شدن شما را به شدت کاهش می دهد. میل جنسی شما را کاهش می دهد و همچنین باعث زودانزالی در اکثر موارد خواهد شد.

 

4. عدم رعایت پیش نوازی:  هر کاری اصول و قواعد خاص خودش را دارد، و البته هر کاری نیاز به آموزش دارد. بخصوص رابه جنسی!! یکی از آداب برقراری رابطه جنسی، انجام درست و با کیفیت پیشنوازی است. پیشنوازی شمال اقداماتی است که باعث بالارفتن تحریک جنسی شریک جنسی شما می شود و او را برای برقراری رابطه جنسی آماده می کند. اگر شما بدون انجام پیشنوازی وارد رابطه جنسی شوید، هم شما، و هم شریک جنسی شما، لذت کافی را از این رابطه نخواهید برد. چون به میزان کافی برای رابطه جنسی آماده نشده اید.

چطور بر زود انزالی غلبه کنیم؟

سوالی که اینجا باید به آن پاسخ دهیم این است که چطور زودانزالی را درمان کنیم؟ پاسخ این سوال خیلی ساده است: باید بر میزان تحریک جنسی خود کنترل داشته باشیم!

در واقع زودانزالی زمانی اتفاق می افتد که شخص نتواند زمان میزان تحریک جنسی خودش را تحت کنترل قرار بدهد، و خودش تعیین کند که چه زمانی به اوج تحریک برسد و ارضا شود. تمام نارضایتی ها دقیقاً از همینجا شروع می شود.

 

چرا مردان دچار زودانزالی می شوند؟

مردان در مواجهه با زود انزالی، چند دلیل برای خودشون میارن:

-  من شانس ندارم و همیشه یه مشکلی پیش میاد که زود ارضا میشم

-  همسرم مشکل داره، اون منو خوب تحریک نمیکنه، اون بلد نیست چطور رابطه جنسی داشته باشه

-  دیگه پیر شدم، برای همین نمیتونم روی زمان ارضاشدنم کنترلی داشته باشم و چاره ای ندارم

اندازه آلت من مشکل داره، بخاطر همین زود ارضا میشم!  

روش های درمان زود انزالی:

1. افزایش تعداد رابطه جنسی: اولین مورد، افزایش تعداد رابطه جنسی در طول هفته است، این کار باعث افزایش کنترل شما بر روی میزان تحریک و کنترل زمان ارضا شدن شما می شود. همچنین میتوانید در یک روز، دوبار پشت سر هم رابطه برقرار کنید. مطمین باشید رابطه جنسی دوم شما، بیشتر طول خواهد کشید.

 

2. استفاده از اسپری بی حسی: شما می توانید از چند روش، باعث ایجاد تاخیر در انزال خود شوید. اولین روش، استفاده از اسپری های بی حسی است. یک نمونه باکیفیت این اسپری ها که در بازار بخوبی شناخته شده، اسپری تاخیری ویگا 5000 عقابی است. این اسپری باید قبل از رابطه جنسی به آلت تناسلی مرد اسپری شود، و پس از آن حتماً با آب شستشو دهید و بعد شروع به رابطه جنسی نمایید.

 

3. استفاده از ژل تاخیری : ژل تاخیری هم یکی از راه های ایجاد بی حسی موضعی قبل از رابطه جنسی است. تفاوت ژل تاخیری با اسپری تاخیری، در میزان دوز ماده تاخیری آنهاست. میزان ماده تاخیری در ژل های تاخیری کمتر از اسپری تاخیری است.

 

4. انجام پیشنوازی قبل از رابطه جنسی: بهترین و اصولی ترین کاری که میتوانید قبل از شروع رابطه جنسیتان انجام دهید، پیشنوازی درست و به اندازه است. این کار باعث میشود شریک جنسی شما برای رابطه جنسی آماده شود. همچنین پیشنوازی مناسب باعث افزایش تحریک خانمها شده، که در نتیجه زودتر به ارگاسم می رسند.

 

5. کنترل هیجان و استرس: یکی از کارهایی که میتواند باعث افزایش تمرکز شما شود، کنترل هیجان و ترس از زودارضا شدن است. برای این کار بهتر است تمام حواستان به میزان تحریک آلت تناسلیتان نباشد و به چیزهای دیگری فکر کنید.

 

6. استفاده از کاندوم : استفاده از کاندوم علاوه بر اینکه احتمال بارداری و انتقال بیماریها را بشدت کاهش میدهد، باعث میشود شما به سرعت به نقطه اوج تحریکتان نرسید. در واقع کاندوم باعث افزایش زمان رابطه جنسی شما می شود.

درمان زود انزالی به روش پیترتاک

در آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک، شما با بیش از 30 روش کاملاً علمی و قطعی درمان زودانزالی آشنا خواهید شد. این روش ها، بر روی هزاران مرد ایرانی بررسی و امتحان شده، و بدون هیچگونه عوارض جانبی، مشکل زودانزالی شما را درمان می کند. این آموزش همچنین شامل تمرینات مخصوص درمان زودانزالی مردان بوده که به تمرینات کگل نیز معروف است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: