کد خبر: ۲۷۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021April 22
اصناف مختلف همیشه و در همه شرایط پیرو همه دستورات و تصمیم گیری‌های دولت و حاکمیت بوده‌اند، اما دولت آن طور که باید از اصناف حمایت نکرده
شفاآنلاین>سلامت>نماینده وزارت صمت در اتاق اصناف گفت: توقع ما اصنافی‌ها از دولت زیاد نیست، اما دولت هم هیچ حمایتی از صنوف مختلف نکرده است.
به گزارش شفاآنلاین:ابراهیم درستی نماینده وزارت صمت در اتاق اصناف  اظهار کرد: از ابتدای هفته گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا که یک ستاد کاملا دولتی محسوب می‌شود، اقدام به تعطیلی دو هفتگی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ کرد که این تعطیلی آخر این هفته به پایان می‌رسد.

او افزود: اصناف مختلف همیشه و در همه شرایط پیرو همه دستورات و تصمیم گیری‌های دولت و حاکمیت بوده‌اند، اما دولت آن طور که باید از اصناف حمایت نکرده و با آن‌ها همکاری نمی‌کند بلکه در کار واحد‌های صنفی و تولیدی سنگ اندازی نیز می‌کند.

نماینده وزارت صمت در اتاق اصناف بیان کرد: ما قبول داریم که دولت هم اکنون در تنگناست و شرایط نامساعدی دارد، اما اصناف هم خواسته زیادی از دولت ندارند، تمام انتظار صنوف این است که در این ایام هزینه‌های جاری مانند انواع قبوض، بیمه و مالیات از آن‌ها کسر نشود.

درستی ادامه داد: در درجات بعدی از دولت خواستار این هستیم که اجاره واحد‌های صنفی و تولیدی را در ایام تعطیلی به صاحب ملک پرداخت کند، همچنین زمان وصول چک‌ها را نیز حداقل تا ۲ هفته به تعویق بیندازد.

او تصریح کرد: دولت ممکن است معدود حمایت‌هایی از صنوف مختلف کرده باشد، اما این حمایت‌ها با زیان و فشاری که واحد‌های صنفی و تولیدی دیده‌اند، قابل مقایسه نیست.
قابل مشاهده در دسکتاپ

قابل مشاهده در موبایل




برچسب ها: اصناف ، توقع ، شرایط
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: