کد خبر: ۲۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 12
سریعا به سمت حمام نروید. اگر دوست دارید می‌توانید به همسرتان پیشنهاد دهید که باهم به حمام روید.
شفاآنلاین>سلامت>چرخه پاسخ جنسی انسان شامل مرحله های میل جنسی،برانگیختگی،ارگاسم و فرونشینی است که هر شخصی زمان آن در هر نوع فعالیت جنسی آن‌ها را می گذراند.
به گزارش شفاآنلاین:در حقیقت از نخستین جرقه‌های جنسی که در ذهن زده شده و نشانه های جسمانی که همراه آن در بدن برانگیخته می‌شود تا رسیدن به مرحله ارگاسم و فرونشینی تحت عنوان چرخه پاسخ جنسی انسان شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.
در مرحله فرونشینی جنسی بدن به حالت نخست خود پیش از برانگیختگی باز می‌گردد. در حقیقت با تجربه ارگاسم بدن با سرعت وارد مرحله قبل از فعالیت جنسی می‌شود اما چنانچه ارگاسم انجام نشود این فرونشینی با سرعت کم است و امکان دارد فرونشینی حدود چند ساعت طول بکشد که با حس ناراحتی و ناکامی همراه باشد.

 

مردان بعد از ارگاسم یک دوره تحریک ناپذیری دارند که می‌تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد اما زنان این حالت را تجربه نمی‌کنند. به گونه ای که با ادامه دار شدن معاشقه می‌توانند چندین مرتبه به اوج لذت برسند، با این حال بعضی زنان پس از مرحله فرونشینی امکان دارد میلی به ادامه رابطه جنسی نداشته باشند.

 

فرونشینی جنسی, فرونشینی جنسی چیست, مرحله فرونشینی جنسی
فرونشینی جنسی چیست

 

فرونشینی چرخه جنسی در مردان
در مردان مهم ترین وضعیتی که پس از ارگاسم و ارضا شدن یا مرحله فرونشینی چرخه جنسی دست می دهد بی حالی زیاد است . همینطور پس از رابطه جنسی حس خواب آلودگی دارند ، که کاملا طبیعی است .

 

بسیاری از مردان پس از ارگاسم برای چند دقیقه یا حتی چند ساعات تحریک نمی شوند و نعوظ دوباره در آن ها انجام نمی شود که این هم کاملا طبیعی است و علامت مشکل جنسی نیست . چنانچه خانم ها پس از رابطه جنسی با مردان حرف های رمانتیک و عاشقانه بزنند آن ها تنها تایید می کنند ، ممکن است مردان پس از رابطه جنسی قدری سرد باشند که این وضعیت موقتی است . مردان پس از رابطه جنسی قدری فکر می کنند و تمرکزشان پس از ارگاسم و انزال زیاد می شود . 

 

فرونشینی جنسی, فرونشینی جنسی چیست, مرحله فرونشینی جنسی
فرونشینی چرخه جنسی در مردان

 

فرونشینی چرخه جنسی در زنان
زنان بعد از برقراری رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم یا مرحله فرونشینی چرخه جنسی بی حال می شوند اما نه به اندازه مردان . پس از ارگاسم و رابطه جنسی زنان احتیاج به دقت بیشتری دارند پس از رابطه جنسی آن ها اگر در آغوش گرفته شوند لذت می برند . پس از رابطه جنسی احساسات خانم ها تحریک می شود و دوست دارند حرف بزنند . معمولاً زن ها بر عکس مردها پس از رابطه جنسی به جای فکر کردن درمورد مسائل دیگر به رابطه جنسی اخیر فکر می کنند . 

 

فرونشینی جنسی, فرونشینی جنسی چیست, مرحله فرونشینی جنسی
فرونشینی چرخه جنسی در زنان

 

رفتار های مناسب در فرونشینی جنسی
در اینجا به بعضی از رفتارهایی که بهتر است پس از رابطه جنسی انجام شود اشاره می‌کنیم.

 

- رختخواب را سریعا ترک نکنید. کنار همسرتان بمانید.
پیشنهاد ویژه
طراحی تراس,اجرای روف گاردن,خرید آلاچیقطراحی، تولید، اجرای صنعتی روف گاردنطراحی تراس,اجرای روف گاردن,خرید آلاچیقبا چکادبام چشم انداز زیبا را تجربه کنیدطراحی تراس,اجرای روف گاردن,خرید آلاچیقتراس سبز | کاشت گل و گیاه در بالکن

- از نوازش و بوسه و معجزات آن استفاده کنید.

- با هم گفتگو کنید.

- می‌توانید از حس خوبی که در رابطه با همسرتان گرفتید برایش صحبت کنید.

-سریعا به سمت حمام نروید. اگر دوست دارید می‌توانید به همسرتان پیشنهاد دهید که باهم به حمام روید.

- با هم به موسیقی ملایمی گوش کنید.

- می‌توانید از ماساژ استفاده کنید.
برچسب ها: فرونشینی ، مردان ، زنان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: