کد خبر: ۲۷۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - 2021March 29
در این خبر با تعدادی از گران‌ قیمت‌ترین ساعت‌های مچی جهان آشنا شوید.


10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۱۰. ساعت جیبی Brequet 1970 BA / 12 با قیمت ۷۳۴ هزار دلار

ساعت جیبی نفیسی که با طلای ۱۸ عیار تزئین شده است و پس از خرید ساعت یک زنجیره برای اطمینان به آن وصل می‌شود.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۹. ساعت Blancpain 1735 Grande Complication، با قیمت ۸۰۰ هزار دلار

این ساعت یک ساعت کاملاً جذاب است. کیس با پلاتین ساخته شده و بند ساعت نیز از پوست تمساح است. این ساعت از ۷۴۰ قطعه و کاملا دست ساز ساخته شده است. به همین دلیل یکی از پیچیده‌ترین ساعت‌های مچی ساخته شده در جهان است.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۸. ساعت Louis Moinet Magistralis،  با قیمت ۸۶۰ هزار دلار

این ساعت مچی فوق العاده شیک و منحصر به فرد شامل یک قطعه واقعی از شهاب سنگ است که در ماه پیدا شده است. بعد از اینکه ساعت قدیمی خود را برای این کار معامله کردید، دیگر هیچ بهانه‌ای در مورد روزهای سال ندارید، زیرا مکانیسم تقویم دائمی دارد.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۷. ساعت Hublot Black Caviar Bang،  با قیمت یک میلیون دلار

هنگامی که این ساعت در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد، به صورت قرعه کشی به فروش می‌رسید، اما مدت‌ها است که تعدادش افزایش یافته است. این ساعت مچی از ۵۰۱ الماس سیاه با برش باگت و یک قطعه کلاسیک طلای سفید ۱۸ عیار پوشیده شده است.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۶. ساعت Chopard Super Ice Cube، با قیمت یک میلیون دلار

این ساعت ساخت سوئیس با ۶۰ قیراط الماس مکعبی شکل ساخته شده است. این ساعت و دستبند لوکس در برابر فشار ۱۰۰ فوت مقاوم، آب و همچنین خراش مقاوم است.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۵. ساعت Patek Philippe Sky Moon Tourbillon، با قیمت یک میلیون و سیصد هزار دلار

این ساعت پیچیده‌ترین ساعت مچی که تاکنون توسط پاتک فیلیپ ساخته شده است. در یکی از مدل‌های این ساعت آسمان شب در صفحه نقش بسته که اگر دقت کنید همه منظومه شمسی دیده می‌شود و مدل دیگر تاریخ ماه‌ها و روز‌ها است. این یک ساعت شگفت انگیز و قطعه‌ای از هنر مدرن است.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۴. ساعت Vacheron Constatin Tour de I’lle، با قیمت یک و نیم میلیون دلار

این ساعت یک ساعت مچی پیچیده است که توسط سازنده سوئیسی Vacheron Constantin ساخته شده است. این محصول در سال ۲۰۰۵ به مناسبت ۲۵۰ سالگرد تولد این تولید کننده ساخته شد. این ساعت با طلای ۱۸ عیار دارای شیشه‌ای به رنگ یاقوت کبود آبی است. این یک ساعت دو طرفه است که قطعاً ارزش خرید و فروش دارد.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۳. ساعت Patek Philippe Platinum World Time، با قیمت ۴ میلیون دلار

این ساعت توسط Patek Philippe شرکت ساخته شده و در حراج بیش از ۴ میلیون دلار در سال ۲۰۰۲ به فروش رسید. اعتقاد بر این است که از این ساعت فقط یک عدد ساخته شده و در آن زمان گران‌ترین ساعت مچی در جهان بوده است. این ساعت به دور خودش می‌گردد و زمان را در هر کجای دنیا پیدا می‌کند. این ساعت دارای روکش‌های مختلفی برای انتخاب، زرد، سفید، رزگلد و پلاتین است.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۲. ساعت Patek Philippe Super Complication، با قیمت ۱۱ میلیون دلار

این ساعت جیبی با طلای ۱۸ عیار توسط Patek Philippe برای بانکدار هنری گریوز جونیور در سال ۱۹۳۳ ساخته شد.  طراحی و ساخت این ساعت ۵ سال زمان برد. این ساعت دارای ۲۴  ویژگی مکانیکی فراتر از زمان سنجی است، از جمله عملکرد زمانی متفاوت برای هر ساعت از روز. این پیچیده‌ترین ساعت ساخته شده و گرانترین ساعت فروخته شده در جهان است.

10 ساعت گران قیمت جهان + عکس

۱. ساعت Chopard 210 karat

این شاهکار آنقدر گران است که هیچ قیمتی برایش در فهرست وجود ندارد. این ساعت با ۲۰۱ قیراط الماس رنگی بیشتر شبیه دستبند است. ابتدا یک قطعه جواهر دیدنی ودر درجه دوم یک ساعت است. این ساعت قطعه زیبا و ساده‌ای است که به نظر می‌رسد گل‌ها آن را احاطه کرده‌اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: