کد خبر: ۲۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 11
شفا آنلاین- شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق در روزهای 25 تا 28 شهریور ماه در سالن بین المللی همایش های رازی برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، در این کنگره علاوه بر ارائه آخرین نتایج تحقیقات علمی در زمینه بیماری های قلب و عروق آخرین دستور العمل های(guideline) امسال نیز ارائه شده و مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

در این کنگره چهار روزه اساتید برجسته داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای علمی را در حوزه قلب و عروق به مخاطبان ارایه خواهند کرد.

هدف اصلی از برگزاری شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق به روز کردن اطلاعات علمی متخصصان قلب و عروق و رشته های وابسته عنوان شده است.

همچنین تشریک مساعی و تبادل اطلاعات داخل و خارج از کشور با یکدیگر در زمینه پیشگیری، درمان و تحقیقات پزشکی به ویژه در زمینه قلب و عروق، تأکید بر پیشگیری از بیماری های قلبی- عروقی از دیگر اهداف این همایش است.

در شانزدهمین کنگره سراسری تازهای قلب و عروق امکان برقراری وب سمپوزیوم online و پخش همزمان برنامه های علمی کنگره از طریق اینترنت فراهم گشته است.

در کنار ارائه سخنرانی های علمی نمایندگان شرکت های فعال در زمینه بیماری های قلب وعروق نیز به معرفی جدیدترین داروها، تجهیزات و فنآوری های پزشکی می پردازد.

لازم به ذکر است؛ شانزدهمین کنگره سراسری تازه های قلب و عروق را انجمن آترواسکلروز ایران برگزار می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: