کد خبر: ۲۷۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021January 25
این مدل زوجین را تشویق می‌کند تا بیشتر بر آنچه موجود است و به کارگیری روش‌های مختلف ایجاد برانگیختگی جنسی تمرکز کنند.
شفاآنلاین>سلامت جنسی>رییس پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، از برگزاری کنفرانس علمی- دوره‌ای بهداشت باروری و سلامت جنسی با عنوان مدل روابط جنسی به حد کفایت خوب در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا خبر داد.

 

 

به گزارش شفاآنلاین: دکتر سید علی آذین، متخصص پزشکی اجتماعی و رییس پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، در تشریح مدل کاهش به حد کفایت خوب، گفت: این مدل در صدد آن است که زوجین ضمن داشتن انتظارات واقعی از خود و شریک زندگیشان، به دنبال ویژگی‌ها، کارکرد و پیامدهای کمال گرایانه نباشند.

وی تصریح کرد: این مدل زوجین را تشویق می‌کند تا بیشتر بر آنچه موجود است و به کارگیری روش‌های مختلف ایجاد برانگیختگی جنسی تمرکز کنند.

سید علی آذین در ادامه با بیان این‌که همه شرکت کنندگان می‌توانند از امتیاز بازآموزی به صورت رایگان برخوردار شوند، افزود: پزشکان عمومی، ماماها، مشاوره مامایی، روانپزشک، روانشناسان بالینی و عمومی در همه مقاطع و بهداشت مادر و کودک، گروه‌های هدف در این کنفرانس علمی- دوره‌ای هستند.

وی یادآور شد: مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نظر دارد در راستای تامین سلامت جنسی و باروری خانواده‌ها در آینده نزدیک،  سر فصل های بیشتری را مرتبط با سلامت جنسی و متناسب با نیاز متخصصین و زوجین در برنامه‌های علمی خود لحاظ کند.

لازم به ذکر است نخستین دوره این کنفرانس علمی، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۳:۳۰ در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، به آدرس: خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال برگزار خواهد شد.

کلیه علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می‌توانند جهت ثبت نام به صورت حضوری، به مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا مراجعه نموده و یا با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۶۰۷ ، واحد آموزش، تماس حاصل کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: