کد خبر: ۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۴ تير ۱۳۹۳ - 2014July 05
شفا آنلاین:رئیس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان همدان از انهدام دو باند شرارت و دستگيري 19 نفر از اراذل و اوباش شهر همدان در هفته گذشته خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، سرهنگ احمد رحيمي ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بيان اینکه ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از اطلاع از شرارت‌هاي پي در پي اعضاي يک باند شرارت در شهرستان همدان، شناسايي اعضاي اين باند را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: در ادامه تحقيقات به عمل آمده و در پي يک عمليات ضربتي يکي از اعضاي این باند به نام "الف-س" دستگير شد.
 
وي با اشاره به اينکه متهم مذکور به اتهام شرارت، ايجاد رعب و وحشت، قدرت نمايي با شمشير و چاقو و قمه، ايراد خسارت به اموال عمومي و خصوصي، تخريب اموال خصوصي، تجاوز به عنف و غيره دستگير شد، اظهار داشت: با توجه به حساسيت امر اكيپي از کارکنان اين پليس، موضوع تحقيقات فني و اطلاعاتي از نامبرده را شروع كه وي ابتدا با بيان اظهارات كلي و واهي سعي در گمراه کردن ماموران را داشت اما ماموران به نيت وي واقف و به طرق ديگري متهم را تحت بازجويي و تحقيق قرار دادند.
 
رحیمی اظهار داشت: در ادامه بازجويي هاي به عمل آمده و با توجه به مستندات جمع آوري شده، متهم چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به بزه ارتكابي خود معترف و اذعان داشت كه به منظور قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت در سطح جامعه با همكاري و همدستي 14 نفر ديگر از اراذل و اوباش شهر همدان مبادرت به شرارت مي کنند.
 
وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي و بهره گيري از منابع اطلاعاتي و استفاده از امكانات موجود مخفيگاه ها و محل هاي به اصطلاح امن افراد كه در نقاط آلوده شهر همدان بود شناسايي و پس از اطمينان از حضور آنان در محل، اكيپ هايي از ماموران اين يگان پس از هماهنگي با مقام قضايي به آدرس هاعزيمت و محل هاي مورد نظر را به صورت کامل محاصره كردند.
 
وي اضافه کرد: با استفاده از پوشش هاي مناسب محيطي و محلي محل هاي مورد نظر تحت مراقب و كنترل كامل قرار گرفت و تردد ها و رفت و آمدهاي صورت گرفته به منازل مورد نظر كنترل شد تا اينكه پس از هماهنگي با مقام قضايي، در زمان مناسب مخفيگاه هاي موردنظر محاصره و در يک عمليات تعداد شش نفر از اراذل و اوباش دستگير و در عملياتي ديگر نيز 9 نفر ديگر از اعضاي این باند دستگير شدند که در هر دو عمليات مقادير قابل توجهي قمه، شمشير، چاقو و دره کشف و يك دستگاه خودرو سانتافه به همراه دو دستگاه موتورسيکلت در اين زمينه توقيف شد.
 
رحيمي از دستگيري چهار متهم ديگر در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهر همدان و حومه و در اجراي مبارزه بي امان با اراذل و اوباش در هفته گذشته خبر داد و افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي ابتدا سرکرده اين باند شرارت را دستگير و در ادامه پي گيري هاي به عمل آمده سه نفر از اعضاي اين باند را در عملياتي ديگر در يکي از محورهاي مواصلاتي همدان دستگير و ضمن توقيف خودروي آنان، سه قبضه اسلحه سرد از نوع قمه و شمشير از اين افراد کشف کردند.
 
رئیس پليس اطلاعات و امنيت عمومي در خاتمه با تاکيد بر اينکه همدان محل مناسبي براي جولان اراذل و اوباش نمي باشد، اظهار داشت: تحقيقات پليس برای شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: