کد خبر: ۲۶۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - 2020September 12
تمام زیان ها و ضررهایی که متوجه بشر می شود نتیجه ی نادانی و بی اطلاعی ست . بنابراین اگر در جاده ی زندگی ، ماشین بدن بوسیله ی چراغ دانایی راهنمایی نشود صدماتی که در هر لحظه متوجه آن می شود ماشین بدن را از کار انداخته و ما را با انواع بیماریها روبرو می سازد .
شفاآنلاین>سلامت جنسی>مسائل جنسی مسائلی است که اغلب جوانان را کم و بیش به مخاطره می اندازد و شرح و آموزش آن در سن مناسب برای هر خانواده ای صد در صد لازم است . ندانستن چنین مسائلی علاوه بر اینکه جوانان را بدبخت می کند ، ماشین بدن نسل آینده را هم دچار نواقص می نماید . از همین رو مکتوم نگاهداشتن این مسائل از نظر نجابت اجتماع و حس شرمندگی والدین به ضرر فرزندان ما و نهایتا اجتماع تمام می شود .

به گزارش شفاآنلاین: والدین باید با فرزندان دختر یا پسر خود صحبت کنند و به آنها گوشزد کنند که به افراد غریبه اجازه ندهند تا مقعد و آلت تناسلی شان را لمس کنند یا تنهایی با آنها جایی بروند و در صورت کوچکترین ناراحتی و احساس خطر ، فورا موضوع را به والدین خود گزارش دهند . یا فاصله گرفتن از دوستان و همکلاسی هایی که برای شوخی وخنده ، فیلم های پورنوگرافی را برای هم نمایش می دهند و یا صحبت های شرم آور می کنند .

اهمیت حیاتی میل جنسی در زندگی زناشویی
غریزه جنسی مانند هزاران غرائز دیگر بشری کاملا طبیعی ست و همانطور که باید احتیاجات دیگر بدن را فراهم کرد باید رضایت جنسی را هم فراهم نمود چرا که همه می دانیم صدمات روحی و جسمی ای که از نارضایتی در غریزه جنسی متوجه بدن می شود کمتر از رنج ها و صدمات دیگر نیست .

همانگونه که اگر قلب و معده و کبد خوب کار کند ، شخص از سلامت خود لذت می برد ، در امور جنسی نیز اگر در سن مناسب و به موقع صورت گیرد ، زن و شوهر از ادامه زندگی با هم لذت می برند . در این شرایط زندگی فکری دو همسر و شرکتشان در سایر جزئیات و کلیات امور حیاتی نیز به خوبی و خوشی می گذرد .

اهمیت حیاتی میل جنسی و بی تفاوتی بعضی از زوجین
بسیاری هستند که هرگز قائل به اهمیت حیاتی میل جنسی نبوده و آنچه را که از راه غریزه صرف و سابقه ی امر و طبیعت عمل می دانند و انجام می دهند ، کافی می شمارند !

در صورتی که امور جنسی و زندگی جنسی ، کمال اهمیت را در زندگی بشر دارد و خیلی حساس تر و دقیق تر و عملی تر از آن است که کسانی بخواهند زمام آن را به دست همان خواهش های آنی و اعمال کورکورانه غریزی بسپارند و دیگر نمی دانند که جنسیت در زندگی روحی و جسمی و حتی در حیات عقلانی و فکری و اجتماعی ایشان ، چه تاثیرات فوق العاده ای دارد .

آقایانی که بدون حرف های عاشقانه ، بوسه بازی و نوازش دست ها ، پاها و اندام های جنسی همسرشان ، فقط به بزرگ کردن آلت تناسلی و انجام حرکات رفت و برگشتی آن فکر می کنند چیزی از رابطه زناشویی نمی دانند و باید با مطالعه کتاب هایی در این حوزه بر دانش خود بیفزایند .

کارشناسان  تاکید دارند که اگر رابطه جنسی یک زن و شوهر بر پایه ی توافق و تعادل صحیح نباشد و بهداشت جنسی رعایت نگردد هرگز آن نور امید که باید از چشمان دو شریک زندگی بتابد ، تابنده نیست و هرگز آن روشنی و درخشندگی که باید بر محیط زناشویی حکمفرما باشد ، در خانه دو شریک جنسی و همسر زندگی دیده نمی شود .

سخن پایانی
خوشبختانه در حال حاضر ، بسیاری از جوانان با مطالعه و همفکری متوجه اهمیت حیاتی میل جنسی و زندگی جنسی شده اند و برای جنسیت جنبه ی علمی قائل شده اند و از این رو در صدد درک رموز و اصل آن هستند .

 
راستینه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: