کد خبر: ۲۶۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۹ - 2020July 04
شما برای خرید بهتر، راه اندازی یک کار و کاسبی خوب و هر فعالیت دیگری منتظر زمان مناسب برای آن می مانید. برای برقراری رابطه جنسی نیز اهمیت این مسئله به قوت خود باقی است.

شفاآنلاین>سلامت جنسی>شما برای خرید بهتر، راه اندازی یک کار و کاسبی خوب و هر فعالیت دیگری منتظر زمان مناسب برای آن می مانید. برای برقراری رابطه جنسی نیز اهمیت این مسئله به قوت خود باقی است.

به گزارش شفاآنلاین:زمانبندی در هر چیزی باعث گرفتن نتیجه بهتر می شود.  شما می دانید که چنانچه قصد بارداری داشته باشید بهترین زمان برای رابطه جنسی زمانی است که تخمک گذاری شما اتفاق می افتد ( در دوره میانی سیکل ماهانه که بین روزهای 11 تا 21 در افراد مختلف متفاوت است). اما شاید ندانید که این موقع ها بهترین زمان در روز، ماه و سال برای نزدیکی جنسی هستند اگر…

 

1- می خواهید شور و هیجان را به رابطه تان بازگردانید

ممکن است به نظرتان غیر منطقی بیاید اما علم ثابت کرده است که چنانچه می خواهید یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید بهترین زمان برای انجام این کار روز قبل از شروع عادت ماهانه شما است. شاید در ابتدا مسخره به نظر بیاید اما حتی اگر تمایل زیادی به این کار ندارید و مثل بیشتر خانم های دیگر در این روز عصبی و بی حوصله هستید هم به شما پیشنهاد می شود داشتن رابطه جنسی در این زمان را امتحان کنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

 

2- می خواهید مدت برقراری رابطه جنسی خود را افزایش دهید

بهترین زمان برای این که مدت رابطه جنسی خود را افزایش دهید تعطیلات است، زمانی که هم شما و هم همسرتان سر کار نمی روید. زمانی که هر دوی شما فارغ از فشار کاری هستید و زمان زیادی را در کنار هم می گذارنید و عجله و نگرانی در کار نیست بهترین موقع است. ساعات طولانی که در کنار هم می گذرانید و شام های دو نفره که باهم صرف می کنید کمک زیادی به شما خواهند کرد.

شفاآنلاین را در اینستاگرام هم دنبال کنید

 

3- می خواهید شوهرتان را خوشحال کنید

مطالعات نشان می دهد که بیشتر مردان در صبح و بعد از بیدار شدن آمادگی جسمی بیشتری برای نزدیکی جنسی دارند. پس سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که بعضی روزها کمی زودتر از خواب بیدار شوید و قبل از در پیش گرفتن برنامه عادی روزانه خود زمانی را به این کار اختصاص دهید. خانم ها نیز ممکن است لذت بیشتری از برقراری رابطه جنسی صبحگاهی ببرند؛ چرا که آنها به ویژه همراه با بالا رفتن سنشان و به دلیل فعالیت های زیاد روزانه ای که دارند، شب ها انرژی و حوصله کمتری دارند و این مسئله ممکن است باعث بی میلی به مقاربت جنسی در آنها شود.

 

4- می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید

تحقیقات انجام شده در دانشگاه فلوریدا نشان داده است اعتماد به نفس کسانی که ورزش می کنند، حتی اگر وزن کم نکنند و قدرت بدنیشان زیاد نشود یا هیچ تغییر دیگری نیز نکنند، درست به اندازه کسانی که با ورزش اندامشان متناسب می شود افزایش می یابد. این افزایش اعتماد به نفس در رابطه با اندامتان باعث می شود که د رابطه جنسی نیز اعتماد به نفس بیشتری داشته باید. پس سعی داشته باشید که ورزش را حتما در برنامه روزانه خود قرار دهید.

تصویر زندگی

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: