کد خبر: ۲۵۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - 2020June 04
اختلال نعوظ، که معمولاً به عنوان ناتوانی جنسی از آن یاد می شود، یک وضعیت فوق العاده شایع است که بر عملکرد جنسی مردان تأثیر می گذارد. متأسفانه، شرایط نادرست اجتماعی، اغلب باعث می شود مردان تمایلی به معالجه نداشته باشند.

شفاآنلاین>سلامت>سلامت جنسی>چندین دلیل اساسی وجود دارند که باید قبل از انجام اقدامات درمانی به آن ها توجه کرد، زیرا ممکن است بسته به علت اصلی بیماری، تعدادی ازاین درمان ها کاربردی و موثر نباشند.

به گزارش شفاآنلاین:درمان استاندارد برای نعوظ معمولاً شامل داروهای تجویز شده مانند قرص ویاگرا است. اما درمان های طبیعی نیز برای بهبود این اختلال وجود دارند، در زیر به 3 مورد از آن ها اشاره شده است:

جینسنگ پاناکس

جینسنگ Panax معمولاً به عنوان ویاگرا گیاهی شناخته می شود، زیرا در عین حال که یک داروی کاملاً طبیعی است، تقریباً نتایجی مشابه قرص ویاگرا دارد. اگرچه جینسنگ  گیاهی است، اما تحقیقات پیرامون تأثیر آن بر عملکرد نعوظ کاملاً خوب و نتیجه بخش است. یکی از قابل توجه ترین نتیجه گیری در مطالعات تحقیقاتی مربوط به جینسنگ، این است که این داروی گیاهی در هنگام افزایش توانایی نعوظ برای مردان توانسته، این اختلال را در سطح سلولی معالجه کند. با این حال، تحقیقات همچنین نشان می دهند که جینسنگ قرمز برای مردانی که میزان بالای لیپیدها را در خون خود دارند، بیشترین تأثیر را داشته است. این  داروی گیاهی همچنین در بهبود عملکرد ریه ها و جریان خون موثر است و دارای خواص ضد التهابی نیز می باشد.

طب سوزنی

مطالعات حاکی از نتایج امیدوارکننده برای درمان طب سوزنی اختلال نعوظ است، زیرا این معالجه طبیعی موجب تقویت جریان خون می شود. اما نتایج آن به اندازه سایر روش های درمانی چشمگیر نیست. البته، ترکیب طب سوزنی به همراه سایر روش های درمانی طبیعی ایده ای خارق العاده ای است.

طب سوزنی، همچنین یک روش عالی برای مراقبت از خود و داشتن آرامش است. انتخاب این روش می تواند چندین مزیت جذاب دیگر را به همراه داشته باشد، حتی اگر عملکرد جنسی شما را برطرف نکند. با این وجود توصیه می شود از یک متخصص آموزش دیده کمک بگیرید تا اطمینان حاصل شود که این روش به درستی انجام می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: