کد خبر: ۲۵۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - 2020April 10
با توجه به گفته های آلیسا ویتی (متخصص هورمون) ،بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی 3 بعداز ظهر است درحالی که اکثرا در آن زمان مشغول کار هستند
شفاآنلاین>سلامت جنسی>زوجها می توانند با شناخت زمان مناسب برای داشتن رابطه جنسی از رضایت بیشتری برخوردار بوده و روابط زناشویی گرمتری را با یکدیگر تجربه کنند.

به گزارش شفاآنلاین،رابطه زناشویی یک امر قدرمند است و فواید بسیاری دارد ، علاوه بر بهبود خلق و خوی شما، حتی می تواند به طولانی تر شدن زندگی شما نیز کمک کند شما می دانید که هورمون ها، پیامدهای عظیمی را بر زندگی جنسی شما و همچنین احساساتی که بعدا تجربه خواهید کرد، اما معلوم می شود که این هورمون ها در طول روز گاهی به اوج می رسند و گاهی در پایین ترین حالت ممکن قرار میگیرند که در میان گذاشتن و هماهنگ کردن آن با شریک زندگی خود می تواند رابطه ی جنسی را برای شما حتی لذت بخش تر از همیشه کند اما یک سوال جوالب و شاید مهم و آن هم اینکه چه زمان و ساعتی از روز بهترین موقع برای داشتن رابطه جنسی است؟ در ادامه این بخش از بهداشت و سلامت  به این سوال پاسخ خواهیم داد.


بهترین ساعت روز برای داشتن رابطه زناشویی

با توجه به گفته های آلیسا ویتی (متخصص هورمون) ،بهترین زمان برای داشتن رابطه زناشویی 3 بعداز ظهر است درحالی که اکثرا در آن زمان مشغول کار هستند.

آلیسا در روزنامه Daily Mail توضیح داد که کمی لذت بردن در بعدازظهر برای زوجین بهترین تاثیر را دارد زیرا زنان بعداز ظهر بیشترین احساس هشیاری را دارند و در بالاترین سطح انرژی خود می باشند که این به دلیل افزایش سطح کورتیزول می باشد در حالی که مردان هم به بیشترین سطح استروژن در آن زمان می رسند و باعث می شود در طول رابطه احساس جنسی بیشتری داشته باشند.

بنابراین ساعت 3 بعداز ظهر ،ایده آل ترین زمان برای بهره مندی حداکثر از روابط جنسی است مردان معمولا بهترین رابطه جنسی را صبح ها دارند، به این خاطر که سطح تستوسترون آنها در اوج خود هستند اما زنان بعداز ظهر بیشتر در معرض تحریک و هیجانات هستند پس بنابراین بهترین کار این است که صبر کنیم تا استروژن به بالاترین سطح خود برسد، تا بتوانیم بهترین تجربه رابطه جنسی را داشته باشیم.

بهترین زمان برای رابطه زناشویی

فقط یک مساله ای که اکثریت با آن مواجه هستند،زمان 3 بعد از ظهر است که در محیط کار هستند و نمی توانند از آن استفاده کنند بنابراین شاید بشود آخر هفته ها برای ساعت 3 یک برنامه رابطه جنسی چید.

بیایید صادق باشیم! اگر شما با کسی زندگی می کنید که دوستش داشته باشید، هر زمانی می تواند بهترین باشد این درحالی است که واقعیت علمی می گوید مردان صبح ها آمادگی بیشتری دارند و زن هابعداز ظهرها این چنین هستند ؛ 

برای زنان نقطه اوج زمانی است که هورمون کورتیزول در سطح بالایی قرار می گیرد و انرژی و هشیاری آنها را بالا می برد و برای مردان با بالا رفتن سطح استروژن این اتفاق می افتد که باعث می شود در طول رابطه جنسی بیشتر احساساتی شوند.نمناک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: