کد خبر: ۲۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 20
شفا آنلاين-استفاده از شامپو بچه برای عموم افراد می تواند به عنوان شوینده ای بسیار مناسب چشم هارو پاک و عاری از شوره کند.
به گزارش شفا آنلاين،دکتر رسول  آذرنیا متخصص پوست,مو و زیبایی افزود:شوره چشمها یکی ازشایعترین مشکلات پوستی اطراف چشم است که در کودکان نیز نسبت به بزرگتر ها شیوع بیشتری دارد که سرماخوردگی های ویروسی و نیز ترشحات غدد زیرپوستی اطراف چشم موسوم به میوبیم منجربه بروز این عارضه پوستی میشود.
 
وی با بیان این نکته که , شامپو بچه بهترین شوینده موضعی چشم ها است, تاکید کرد: شستوشوی چشمها با این شامپو , شوره زدگی اطراف چشم را برطرف کرده و در همه سنین به عنوان بهترین پاک کننده موضعی اطراف چشم ها و البته از طریق شستن با آب ولرم و ماساژ آهسته قابل استفاده است و موجب شادابی پوست اطراف چشم نیز میشود و چروک چشم ها را نیز از بین می برد.
 
این متخصص پوست با تاکید براینکه به هیچ عنوان نباد شوره زدگی های اطراف چشم هارا دستکاری کرد, گفت: این امر منجر به بروز عوارض درماتیک و آلرژیایی همچون عفونت چشمی, گل مژه و التهابات اطراف چشم میشود و در صورتیکه علت بروز شوره چشم, سرماخوردگی باشد, با بهبود بیماری برطرف میشود وبه طور کلی, مراقبت های بهداشتی بهترین راه جلوگیری از عفونت های موضعی چشم ها و جلوگیری از  انتشار آنها است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: