کد خبر: ۲۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 12
شفا آنلاین:یک کامیون کمپرسی در مسیر تندرو بزرگراه آزادگان به دلیل نامشخصی و به یکباره به لاین تندرو وارد شده و پس از برخورد با تیر چراغ‌برق و یک دستگاه خودروی پژو 405 از مسیر خارج و در حاشیه بزرگراه واژگون شده است.

به گزارش شفا آنلاین،سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از برخورد یک کامیون کمپرسی با یک خودروی پژو 405 در اتوبان آزادگان خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

سید جلال ملكی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینكه حادثه در 5:31 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان زیر پل اتوبان کرج رخ داد، اظهار كرد: پس از اعلام این حادثه سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینكه در این حادثه دو دستگاه خودرو با یكدیگر برخورد كرده بودند، افزود:‌ آتش نشانان پس از رسیدن به محله حادثه مشاهده كردند كه یک کامیون کمپرسی در مسیر تندرو بزرگراه آزادگان به دلیل نامشخصی و به یکباره به لاین تندرو وارد شده و پس از برخورد با تیر چراغ‌برق و یک دستگاه خودروی پژو 405 از مسیر خارج و در حاشیه بزرگراه واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینكه در خودروی سواری 6 سرنشین حضور داشتند، تصریح كرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله 5 نفر از سرنشینان خودروی سواری را 2 مرد‏،2 زن و یك كودك را نجات دادند كه متاسفانه یكی از سرنشینان زن جان خود را از دست داده بود. همچنین كودكی كه از خودرو به بیرون پرتاب شده بود با جستجوی ماموران در حاشیه فضای سبز پیدا و تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملكی با اشاره به اینكه راننده کامیون از خودرو خارج و توسط مردم به مراکز درمانی منتقل شده بود، گفت: محل حادثه توسط عوامل اورژانس پاكسازی شد و  عملیات در ساعت 7 به پایان رسید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: