کد خبر: ۲۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 10
شفاآنلاین-تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال ایرانرگزار شد که در این تمرین هواداران برزیلی به همراه 20 کودک در محل انجام تمرین حاضر شده و به تشویق تیم ملی پرداختند.
به گزارش شفا آنلاین،تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال ایران درحالی در زمین تمرین جدیدی که از سوی فیفا در نظر گرفته شده بود، برگزار شد که در این تمرین هواداران برزیلی به همراه 20 کودک در محل انجام تمرین حاضر شده و به تشویق تیم ملی پرداختند.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بازیکنان تیم ملی صبح روز دوشنبه ساعت 7:45 دقیقه و زودتر از روزهای قبل از خواب بیدار شدند و پس از صرف صبحانه، ساعت 8 به سمت ورزشگاه آداکس که فیفا برای تیم ملی در نظر گرفته بود حرکت کردند.

همانطور که در خبرهای قبلی هم اشاره شده بود، حضور رسانه‌ها و هواداران تيم‌ها در ورزشگاه و کمپ اختصاصی تيم‌ها برای 15 دقیقه ابتدایی آزاد و باز است و پس از آن تیم‌ها پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد، به همين دلیل فیفا برای هر یک از تيم‌ها يک روز را در نظر گرفته که در آن روز مشخص حضور در تمرین برای همه رسانه‌ها و هواداران تیم‌ها باز اعلام خواهد شد و رسانه ها می‌توانند به صورت کامل این تمرین را پوشش دهند


همچنین هواداران می‌توانند با حضور در اين محل برگزاری تمرین، به تشویق تیم مورد علاقه خود و گرفتن عکس و امضا از بازیکنان تیم های مختلف ملی اقدام کنند.

برهمين اساس بازیکنان تیم ملی در ورزشگاه آداکس حاضر شدند و پس از گرم کردن به انجام تمرینات سبک و شاداب خود که مهمترین بخش آن تنیس فوتبال بود، پرداختند. از نکات جالب توجه تمرین تنیس فوتبال امروز حضور کی‌روش در تمرین و بازی با بازیکنان تيم ملی بود.

پس از پايان تمرین بازیکنان به سمت هواداران برزیلی که برای تشویق تیم ملی آمده بودند، رفته و ضمن گرفتن عکس یادگاری با آنها، عکس های خود را در قالب برچسب های جام جهانی امضا کردند.

طی مسیر اين استادیوم تا هتل محل اقامت ملی پوشان حدود 2 ساعت و 30 دقیقه در ترافیک صبحگاهی سائوپائولو به طول انجاميد. البته مدت زمان فوق الذکر ضمن حضور اسکورت و عوامل امنیتی تيم ملی ایران و بازکردن مسیر بوده است.

حدود 50 نفر از هواداران برزیلی فوتبال ایران به همراه 20 کودک برزیلی به استادیوم آمده بودند و ضمن تشویق بازیکنان تیم ملی در فضایی شاداب و بالا آوردن پرچم ايران در جام جهانی که روی آن نوشته شده بود "به برزیل و گارالیوس خوش آمدید" و گفتن "شیر ایران" تیم ملی ايران را تشویق کردند.

پس از اتمام تمرینات، علیرضا جهانبخش و مهرداد پولادی با تلويزیون فیفا گفتگو کردند. علیرضا جهانبخش علاوه بر مصاحبه با تلويزیون فیفا با خبرنگاران حاضر در محل تمرینات نيز گفتگو کرد.

همچنین با توافق کادر فنی و بعد از تمرین، بازیکنان تیم ملی به فروشگاه بزرگی در نزدیکی اين ورزشگاه رفته و حدود 4 ساعت را به استراحت و خرید پرداختند.

مسئولان امنیتی تيم ملی در تمام طول مدت حضور بازیکنان در اين فروشگاه به همراه تیم بوده و با دقت تمام همه جوانب را زیر نظر داشتند و هيچ کدام از عوامل فنی تیم ملی و بازیکنان اجازه خروج از فروشگاه را نداشتند.

 بازیکنان تیم ملی پس از اتمام خرید راس ساعت 16:30 به سمت هتل بازگشتند و با توجه به اعتراض ايران نسبت به ترافیک صبحگاهی و زمان بسیار طولانی انتقال به استادیوم آداکس، با اسکورت ويژه تيم ملی را به هتل بازگرداندند و زمان بازگشت حدود يک ساعت به طول انجاميد!

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: