کد خبر: ۲۴۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019September 15
قبل از آنکه تفاوت میل جنسی باعث بروز مشکلات شدید یا غیرقابل برگشت در زندگی مشترک شود باید به فکر چاره بود
شفا آنلاین>سلامت جنسی>سرپرست کلینیک سلامت جنسی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا اظهار داشت: استرس بالا <High stress>یکی از عوامل ایجاد کننده اختلال جنسی در مردان است.

به گزارش  شفا آنلاین:به نقل از روابط عمومی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، هاله ملکی گفت: تطبیق نداشتن میل جنسی بین زوجین، مشکل نسبتا شایعی است که در صورت شدت و تداوم می‌تواند موجب بروز تنش‌هایی بین زوجین شود.

سرپرست کلینیک سلامت جنسی مرکز درمان ناباروری ابن سینا اظهار داشت: قبل از آنکه تفاوت میل جنسی باعث بروز مشکلات شدید یا غیرقابل برگشت در زندگی مشترک شود باید به فکر چاره بود.

وی افزود: سوالی که همواره ذهن مراجعان را درگیر می‌کند این است که چه تعداد رابطه جنسی "طبیعی و استاندارد" است که در پاسخ به این سوال باید گفت که حداقل و حداکثری برای این موضوع وجود ندارد.


ملکی اظهار داشت: نکته مهم و کلیدی آن است که خواسته‌های زناشویی باید برای هر دو نفر مناسب و پذیرفتنی باشد، اما اگر بین زن و شوهر در این زمینه توافقی وجود ندارد بهترین راه حل آن است که زوج توسط درمانگر جنسی بررسی شود تا مشخص شود آیا زوج از نظر پزشکی دچار کمبود میل جنسی یا افزایش غیرطبیعی و خارج از کنترل است یا خیر؟

وی گفت: در صورتی که در بررسی‌های لازم مشخص شود که اختلالی در این زمینه وجود دارد، مشاور با ارایه راهکارهایی به زوج کمک می‌کند که این اختلاف به بهترین نحو مدیریت شودایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: