کد خبر: ۲۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 03
شفا آنلاين-فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف با اجرایی کردن یک ایده و توجه به کمبود آب در کشور، محلولی جهت شستشوی خودرو بدون نیاز به آب تولید کردند.
به گزارش شفا آنلاين،از دانشگاه صنعتی شریف، علینقی مشایخی استاد این دانشگاه درمورد این محلول توضیح داد: محلول ساخته شده، قابلیت شستشوی خودرو بدون آب را دارد.

وی عنوان کرد: در سال 1388 با ایده گرفتن از یک محلول خارجی ، محلول شستشوی خودرو بدون نیاز به آب ایده پردازی شد و برای اولین بار در ایران این محصول به تولید انبوه رسید.

مشایخی با بیان اینکه استفاده از این محلول موجب صرفه جویی در مصرف آب و زمان می شود، گفت: این محلول دوستدار محیط زیست است و با یک بطری آن می توان سه تا چهار مرتبه و در مدت 10 تا 15 ثانیه، خودرو را تمیز کرد.

این محقق درخصوص دیگر مزایای محلول شستشوی بدون آب برای خودروها گفت: در فرمولاسیون این محلول واکس گیاهی به کار گرفته شده که قابلیت براق کنندگی خودرو را دارد و به دلیل وجود لایه محافظ در فرمولاسیون محصول، مانع از آلودگی مجدد خودرو می شود.

ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
farid
|
AUSTRALIA
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
0
0
خدمت تمامی خوانندگان عزیز می نمایم محلول و ژل شستشوی بدون نیاز به آب خودرو برای اولین بار در تبریز در سال 91 توسط شرکت دانش بنیان ماندانا پلیمر ثبت اختراع شده و به بازار نیز عرضه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mandanapolymer.com مراجعه فرمایید. این محصول به تولید انبوه رسیده و در بازار نیز وجود دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: