کد خبر: ۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 01
شفاآنلاین-مردی جوان در دادگاه خانواده گفت: همسرم فکر می‌کند زندگی زمین بازی است و برای این‌که اجازه ادامه تحصیل به او ندادم امروز داشتن موتورسیکلتم را بهانه‌ای برای طلاق قرار داده است.

به گزارش شفاآنلاین، زنی جوان با مراجعه با دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

وی با بیان این‌که 8 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم بسیار لجباز است و همیشه هر کاری می‌کند تا به درخواست من جواب منفی دهد و مخالف من باشد که البته به نظرم به دلیل وضع مالی خانواده‌ام و اختلاف با پدرم چنین رفتاری دارد.

زن با اشاره به اینکه یک فرزند داریم، افزود: شوهرم با اینکه وضع مالی خوبی دارد و با وجود درخواست‌های بسیار من، حاضر به تهیه خودرو نشده است و ما همیشه با موتور رفت و آمد می‌کنیم؛ دیگر امنیت جانی ندارم و با این وسیله نقلیه جان فرزندم در خطر است.

وی با بیان این‌که نمی‌توانیم از این وسیله استفاده نکنیم چرا که وسیله دیگری برای رفت‌و آمد نداریم، عنوان کرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که این موضوع خود یک بهانه شد تا به تمام بدرفتاری‌هایش جواب بدم و انتقامم را بگیرم.

زن ادامه داد: شوهرم بسیار روی جدایی حساس است بنابراین بهترین راه را انتخاب کردم تا هم انتقام بگیرم و هم نجات پیدا کنم.

مرد جوان نیز در دادگاه خانواده حضور یافت و در برابر قاضی پرونده با بیان اینکه همسرم را طلاق نمی‌دهم، افزود: من از جوانی عاشق موتورسواری بودم و نمی‌توانم از خودور استفاده کنم و همه کارهای من به وسیله موتور انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که همسرم زندگی مشترک را بازیچه قرار داده است، ادامه داد: همسرم بهانه خوبی را برای جدایی انتخاب نکرده است چرا که می‌دانم او به دلیل این‌که نگذاشتم دانشگاه برود این کار را انجام داده است و همان زمان به جدایی مرا تهدید کرد.

این مرد بیان کرد: زندگی 8 ساله‌ام را نباید نابود کند و او بیش‌تر از من لجباز است؛ برای این‌که بخواهد به خواسته‌اش برسد دست به هر کاری می‌زند ولی من با جدایی مخالفم و همسرم باید بداند که زندگی زمین بازی نیست.

وی افزود: معتقدم زنی که درس می‌خواند، نمی‌تواند به فرزند و شوهرش رسیدگی کند.

زن در مقابل قاضی پرونده بار دیگر لب به سخن گشود و با بیان این‌که اگر زندگی مشترکمان برای شوهرم مهم است اجازه دهد ادامه تحصیل دهم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی پرونده زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و جلسه را پایان داد.

برچسب ها: زندگی ، همسر ، بازی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: