کد خبر: ۲۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 29
شفا آنلاين-به تازگی هزینه‌های گران قیمت اعمال جراحی، افراد کشورهای اروپایی را متمایل به سفر به کشورهای دیگر و انجام جراحی با هزینه‌های بسیار کمتر در آن کشور نموده است.
به گزارش شفا آنلاين،پژوهشگران استرالیایی اعلام کرده‌اند، مسافرت اهالی این کشور به ویژه بانوان به کشورهای خارجی برای انجام جراحی‌های زیبایی بسیار زیاد شده است.

گفتنی است، براساس آمار‌ها کشور تایلند برای ساخت دندان مصنوعی و روکش‌های سرامیکی، کشور جمهوری چک برای جراحی زیبایی بینی، کشور ترکیه برای لاغری و خارج کردن چربی‌های اضافه از بدن مانند لیپوساکشن و جراحی‌های مربوط به تغییر اندازهٔ شکم، بازو‌ها و سایر اعضای بدن در لهستان به تازگی میزان خیل وسیعی از مسافران خواهان جراحی‌های زیبایی از سراسر جهان هستند.
کار‌شناسان علت اصلی تمایل اروپایی‌ها و اهالی کشور استرالیا به مسافرت به این کشور‌ها را پایین بودن هزینهٔ اعمال جراحی به نسبت کشورهای خود می‌دانند.

کار‌شناسان در این خصوص هشدار می‌دهند که در برخی از این کشور‌ها کنترل و استاندارد دقیقی در خصوص کیفیت خدمات و وسایل درمانی وجود ندارد و این می‌تواند سبب آسیب رسیدن به سلامت افراد شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: