کد خبر: ۲۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 18
شفا آنلاين-هفدهمین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث» امروز(یکشنبه) به کار خود پایان داد و دکتر «سیدحسن هاشمی» وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی نیز در آیین اختتامیه این نمایشگاه شرکت داشت و از غرفه های تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی بازدید کرد.
به گزارش شفا آنلاين،بازدید دکتر هاشمی خیلی سریع انجام شد، بگونه ای که حتی نتوانست از برخی غرفه های تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی دیدن کند.

چشم های غرفه داران از ورود وزیر بهداشت و التفات وی به آنها برق می زد، اما اطراف دکتر هاشمی، مملو از عکاسان و خبرنگارانی بود که پا به پای او می آمدند و از وی می خواستند تا در جمع آنها برای دقایقی حضور یابد و به سووالات بعضا تکراری پاسخ دهد.

اصرار خبرنگاران آنقدر زیاد بود که وزیر بهداشت دو بار - در زمان های جداگانه - بازدید خود از نمایشگاه را متوقف کرد تا به سووالات آنان پاسخ دهد.

هر چند دکتر هاشمی همیشه خبرنگاران را مورد لطف قرار و به سووالات آنها با حوصله پاسخ می دهد، اما با احترام باید به وزیر بهداشت این موضوع را یادآور شد که در برنامه هایی همچون نمایشگاه مهمی مثل ایران هلث، پاسخگویی به تولیدکنندگان و صادرکنندگان زحمتکش تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مهمتر از پاسخ به سووالات خبرنگارانی است که شاید او هر هفته و به انحای مختلف در برنامه های گوناگون خبری با آنان دیدار دارد.

اعتراضات برخی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی در واکنش به توقف زیاد وزیر بهداشت به خاطر خبرنگاران به جای بازدید از نمایشگاه ایران هلث گواه این موضوع است.

یک تولیدکننده تجهیزات پزشکی به خبرنگار ایرنا در این باره گفت: آقای وزیر به جای اینکه به شما پاسخ دهد، برای دقایقی کوتاه هم که شده پای درد دل های ما تولید کننده ها بنشیند.

یکی دیگر از تولیدکنندگان که وزیر را در حاشیه بازدید حین پاسخگویی به سووالات خبرنگاران نظاره گر بود، با صدای بلند اعتراض خود را عنوان کرد، اما یکی از تصویر برداران صدا وسیما از او خواست تا کمی آهسته تر اعتراض کند.

تولیدکننده معترض گفت: تمام زمان صرف شده برای بازدید وزیر به خبرنگاران اختصاص یافت و خبرنگاران مانع از توجه وزیر به غرفه های ما شدند.

البته روابط عمومی وزارت بهداشت نیز بی تقصیر نیست، چون روابط عمومی با مدیریت زمان می توانست از توقف های وزیر بهداشت و پاسخگویی به سووالات خبرنگاران جلوگیری کند، اما متاسفانه این کار را انجام نداد.

خبرنگاران به ویژه خبرنگاران تصویری نیز از مقصران اصلی به شمار آمدند. معمولان خبرنگاران تصویری در برنامه های خبری -هر جا که سلیقه شان ایجاب کند- مقام مسوول را متوقف می کنند که امروز هم این کار را انجام دادند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث که از 25 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد، امروز پایان یافت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شبنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
0
این سایت واقعا باور نکردنیه وکم نظیرمن درچین زندگی می کنم بسیارمفیداست مطالب تون خسته نباشید
کامران-اوکراین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
0
0
ازمطالب و رنگ های سایت شما لذت بردم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: