کد خبر: ۲۱۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 23
در افرادی که دندان‌های فک آن‌ها رو به تخریب است باید دندان‌های جایگزین و بافت استخوانی و لثه از دست رفته فک، بازسازی شوند؛ همچنین فرم صورت به طور طبیعی بازسازی شود
شفاآنلاین> سلامت> دبیر نخستین همایش ایمپلنت تمام فک گفت: ما برای درمان کسانی که تمام دندان‌های یک فک خود را از دست داده اند روش «پروآچ» را در ایران آغاز کرده ایم که جزو پیچیده‌ترین درمان‌های ایمپلنت محسوب می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر امین معتمدی در حاشیه نخستین همایش ایمپلنت تمام فک افزود: در افرادی که دندان‌های فک آن‌ها رو به تخریب است باید دندان‌های جایگزین و بافت استخوانی و لثه از دست رفته فک، بازسازی شوند؛ همچنین فرم صورت به طور طبیعی بازسازی شود.

وی گفت: ما در این همایش تلاش می‌کنیم طبقه‌بندی‌ها و پروتکل‌های درمانی که در این زمینه وجود دارد را معرفی کنیم، زیرا همانطور که گفته شد بازسازی تمام دندان‌های یک فرد بسیار پیچیده است و از آنجایی که این روش به تازگی وارد کشور شده، درمان بر اساس پروتکل‌ها و طبقه‌بندی‌ها بسیار حائز اهمیت است.

معتمدی افزود: روش «پروآرچ» به طور کامل مدون و مبتنی بر مدارک علمی است و این موضوع به دندانپزشکان کمک می‌کند تا با یک روش مدون، پیچیده‌ترین درمان‌ها را با نتایج قابل پیش‌بینی برای بیماران انجام دهند، از طرفی سرعت بازگشت بیمار به زندگی عادی بسیار زیاد است و نیازی نیست بیمار مدت زمان طولانی را منتظر بهبود وضع و دندان‌ها بماند.

وی گفت: بسیاری از معایب روش‌های قدیمی ایمپلنت در این روش وجود ندارد و همچنین هزینه‌های این روش بسیار کمتر از روش‌های قدیمی ایمپلنت است و اکنون که در ایران اینکار را انجام می‌دهیم هزینه‌ها برای بیماران پائین‌تر از کشور‌های همسایه است که می‌تواند در موضوع گردشگری سلامت هم به ما کمک کند.

معتمدی افزود: جا دارد تا بیمه‌های تکمیلی پوشش‌های لازم را برای خدمات درمانی نوین در نظر بگیرند تا دسترسی به خدمات برای عموم مردم فراهم شود. خبرگزاری صدا و سیما

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: