کد خبر: ۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 04
شفا آنلاین-دبیر هفدهمین همایش سالانه آسم و آلرژی از برگزاری این همایش از 16 تا 18 اردیبهشت ماه جاری با حضور بیش از 400 متخصص این رشته و 100 نفر از مربیان بهداشت مدارس در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر مریم محلوجی راد روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: این همایش با هدف افزایش آگاهی بیماران و خانواده های آنها، روزآمد شدن اطلاعات تخصصی کادرهای پزشکی و تخصصی و آشنایی آنها با آخرین دستاوردهای علمی در زمینه کنترل آسم و توجه دادن مسوولان به برنامه ریزی های بیشتر در زمینه پیشگیری و کنترل این بیماری برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری کنفرانس آموزش خانواده ها در پارک هنرمندان در روز 15 اردیبهشت ماه با حضور 300 نفر از بیماران و خانواده های آنها و اساتید دانشگاه های به منظور آموزش به این دسته از افراد در مورد نحوه استفاده از داروها و وسایل کمک درمانی از دیگر برنامه هایی است که مناسبت روز جهانی آسم (16 اردیبهشت ماه) برگزار می شود.

محلوجی ادامه داد: برگزاری میزگردهای علمی با حضور اساتید دانشگاه ها و برگزاری برنامه ای با شعار ˈآنافیلاکسˈ شدیدترین نوع آسم، از دیگر برنامه هایی است که در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی افزود: روز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه نیز کنفرانس 2 ماهانه انجمن آسم و آلرژی با موضوع آسم برای فوق تخصصان آسم و آلرژی برگزار می شود.

محلوجی امتیاز بازآموزی برای شرکت در برنامه های آموزشی روز جهانی آسم را برای متخصصان این رشته 6 امتیاز عنوان کرد.
برچسب ها: همایش ، آسم ، آلرژی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: