کد خبر: ۲۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 03
شفا آنلاین:جدید‌ترین سیستم‌های حمل و نقل در دنیا که برای آینده‌ای نزدیک قادرند تحولی در صنعت وسیله نقلیه به وجود آورند، زیبایی و ظرافت بسیار زیادی در طراحی‌های آنها بکار گرفته شده است.
به گزارش شفا آنلاین، با گذر زمان خودروهای قدیمی نیز جایگزین خودروهای نوین می‌شوند و دانشمندان تصاویری از آینده صنعت وسیله نقلیه را طراحی کردند که می‌توانید آن‌ها را ببیند.

۱-هایپرلوپ
در آینده‌ای نزدیک سیستم سریع حمل‌ونقل به گونه‌ای می‌شود که افراد در کمترین زمان ممکن جابجا می‌شوند و طراحی درخشان خودرو‌ها و شرکت‌های مجهز در ایستگاه‌های بین‌المللی باعث می‌شوند تا تمام اطلاعات بانک‌ها و... در ۳۵ دقیقه دریافت و پرده برداری شود.


۲- انرژی هسته‌ای بخش عظیمی از آینده ماست که یک شرکت آمریکایی برای حمل و نقل با استفاده از موارد رادیو اکتیو و انرژی‌های جدید در تلاش است تا خودروهای هیدرولیکی در نیروگاه‌های هسته‌ای با مواد رادیو اکتیو تولید کند.


۳- سوپر کاویتاسیون
در دنیای مهندسی دریایی سوپر کاویتاسیون که با الهام از یک مایه حباب گاز طراحی شده است قادر است اجسام در آب را با حرکت بسیار سریع و با حالت طبیعی آب انتقال دهد و این وسیله
حمل و نقل می‌تواند در کشتی‌های نیروی دفاع دریایی و برای حفاظت از کشتی‌های تجاری نیز کاربرد داشته باشد.


۴- شهرولو
شهرولو سیستمی نوین در حمل و نقل به وجود می‌آورد که افراد بدون آلودگی و در محیطی آرام و با سیستم تهویه گردش هوا می‌توانند به دوچرخه سواری بپردازند و به مقصد مورد نظر خود برسند.



۵- کوللینو
در آینده‌ای نزدیک شبکه‌ای از سیستم‌های متقاطع در آسمان این امکان را به وجود می‌آورد تا افراد بدون رانندگی و بدون استفاده از وسایل نقلیه به مقصد خود برسد و این سیستم‌ها قادرند تا ۲۰ برابر بیشتر وزن طبیعی را تحمل کند.


۶- اسکایلون
SKYLON یک هواپیمای فوق‌العاده سریع است که می‌تواند  پنج برابر سرعت صورت حرکت کند وقتی از مدار زمین گریز کند و معماران در حال تلاش برای ساخت بلند‌ترین باند فرودگاهی هستند.


۷- اسکراب
این خودرو‌ها که به نوعی مانند موتور سیکلت هستند از طریق باتری و سوخت‌های زیستی و سلول‌های سوختی ساخته می‌شوند و هدف از این پروژه توسعه راه حل‌های جامع برای ایجاد یک سیستم جدید حمل و نقل شهری متشکل از وسیله نقلیه و موتور سیکلت ها است که این خودرو‌ها با محیط زیست سازگار هستند و می‌توانند ما را به آینده امیدوار‌تر کند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: