کد خبر: ۲۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 03
شفا آنلاین-چهارمین مدرسه نوروساینس (علوم اعصاب شناختی )با رویکرد بیماری های عصب شناختی با حمایت سازمان جهانی تحقیقات مغز (IBRO) از 25 مهر تا 6 آبان در تهران برگزارمی شود.
به گزارش شفا آنلاین،مسوول هماهنگی و ارتباطات این برنامه آموزشی گفت:همه ساله سازمان جهانی تحقیقات مغز با هدف فراهم آوردن فرصتی برای دانشجویان دکترا و پسا دکترا برای کسب دانش تئوری و تکنیک های آزمایشگاهی با ارایه سخنرانی ها و فرصت های مشارکت در پروژه های آزمایشگاهی اقدام به برگزاری مدارس علوم اعصاب در سراسر دنیا می کند.

دکتر امیر شجاعی افزود:امسال نیز این برنامه با همکاری و هماهنگی دانشکده پزشکی دانشگاه تربیت مدرس، مرکز پژوهش علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و پژوهشگاه مطالعات بنیادین (IPM) در تهران برگزار می شود.

وی اظهار داشت:اساتید حاضر در این مدرسه از محققین شناخته شده بین المللی منطقه آسیا - اقیانوسیه ، اروپا و آمریکا خواهند بود.

وی موضوعات در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در چهارمین مدرسه نورساینس تهران را شامل تحقیقات درد و اعتیاد ، اختلالات شناختی و شناخت ، پلاستیستی سیناپسی و تشنج و بیماریهای تحلیل برنده عصبی عنوان کرد.

شجاعی گفت: دانشجویان سال آخر دکترا و پست دکترای زیر 35 سال که در منطقه آسیا و اقیانوسیه باشند و تجربه کار در آزمایشگاه و مقالات منتشر شده داشته باشند در اولویت قرار دارند.

تمام هزینه های شرکت کنندگان واجد شرایط از هر کشوری که بخواهند در چهارمین مدرسه نورساینس تهران شرکت کنند توسط سازمان جهانی تحقیقات مغز و اسپاسنرهای محلی (که شامل بلیط رفت و برگشت، اقامت و غذا خواهد بود) پرداخت خواهد شد.

وی مهلت ثبت نام برای شرکت در چهارمین مدرسه نورساینس (علوم اعصاب شناختی) تهران را 20 تیرماه 93 عنوان کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: