کد خبر: ۲۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 28
شفا آنلاین:بر اساس بررسی‌ها و نتایج مطالعات، سیاهی زیر چشم‌ها در برخی از موارد با ناراحتی‌ها و بیماری‌های کلیوی در ارتباط بوده و با پیشرفت این بیماری‌ها، سیاه شدن زیر چشم نیز می‌تواند بیشتر شود.
به گزارش شفا آنلاین،مهرداد افشاریان‌ متخصص پوست و مو  اظهار داشت: پوست اطراف چشم نازک‌ترین پوست بدن بوده و در مقایسه با سایر قسمت‌ها، ‌آسیب پذیری بیشتری دارد. 

وی تصریح کرد:حلقه‌های سیاهی که گاهی اطراف چشم‌ها مشاهده می‌شود،مویرگ‌های خونی هستند که هاله‌ای سیاه رنگ به وجود می‌آورند. 

افشاریان با بیان اینکه سیاهی زیر چشم می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، افزود: در برخی از موارد سیاهی زیر چشم می‌تواند نشانه‌ای از وجود یک عارضه درونی باشد که این عارضه ممکن است خطرناک بوده و برای انسان مشکل ساز باشد.

وی گفت:بر اساس بررسی‌های و نتایج مطالعات، سیاهی زیر چشم‌ها در برخی از موارد با ناراحتی‌ها و بیماری‌های کلیوی در ارتباط بوده و با پیشرفت این بیماری‌ها، سیاه شدن زیر چشم‌ها نیز می‌تواند بیشتر شود. 

افشاریان خاطرنشان کرد: عوامل تغذیه مانند کمبود ویتامین K آهن، و آنتی اکسیدان‌ها و همچنین کم خوابی و بی‌خوابی نیز می‌تواند از سایر دلایل سیاه شدن اطراف چشم‌ها باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: