کد خبر: ۲۰۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018September 08
هم اکنون اگر یک شخص بخواهد طلا و سکه خریداری کند طبیعتاً با توجه به مبالغ بالای رد و بدل شده باید از طریق دستگاه کارت خوان کارت کشیده و وجه مورد نظر نیز پس از ۲۴ ساعت به حساب فروشنده واریز می شود
شفا آنلاین>بیمه و بانک>در چند ماهه اخیر التهابات بسیاری در زمینه های ارز و سکه و طلا شاهد بوده ایم.اما خوب است بدانید که دارندگان وجه نقد بیشترین سود را در بین دلالان و فعالان این بازار کسب کرده اند.

به گزارش شفا آنلاین: به عبارت دیگر واریز مبالغ کارت های عابر بانک با یک روز تاخیر در حساب های دستگاه پوز یک دست انداز برای بسیاری از دلالان ارز <Currency brokers>و سکه ای بوده است.

 به عنوان مثال هم اکنون اگر یک شخص بخواهد طلا و سکه خریداری کند طبیعتاً با توجه به مبالغ بالای رد و بدل شده باید از طریق دستگاه کارت خوان کارت کشیده و وجه مورد نظر نیز پس از ۲۴ ساعت به حساب فروشنده واریز می شود.

 حال این تاخیر ۲۴ ساعته به خودی خود باعث می شود فروشنده قیمت بالاتری را به خریدار پیشنهاد دهد.

 در این میان برخی از دلالان بازار با توجه به مراودات و منابع بسیاری که در شعبات بانکها و موسسات مالی و اعتباری دارند با آنها همکاری کرده و تلاش می کنند وجه نقد همواره در دسترس داشته باشد.

 به عبارت دیگر اگر شخصی در بازار سکه و ارز به جای خرید از دستگاه های کارتخوان وجه نقد داشته باشد میتواند تخفیف بیشتری را از فروشنده دریافت نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: