کد خبر: ۲۰۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 29
خداوند را شاکرم که فرصتی دیگر در اختیارمان نهاد تا بستر گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و دانشجویان را در جشنواره بین‌المللی رویان جهت ارزیابی تازه‌های علوم پزشکی تولید مثل، علوم سلولی، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری را فراهم کنیم
شفا آنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها>رئیس پژوهشگاه رویان گفت: با تلاش‌های متخصصان در پژوهشگاه رویان طی ۲۷ سال گذشته این مرکز توانست جایگاه علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه بین‌المللی کسب کند.

به گزارش شفا آنلاین: عبدالحسین شاه‌وردی رئیس پژوهشگاه رویان در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اظهارداشت: خداوند را شاکرم که فرصتی دیگر در اختیارمان نهاد تا بستر گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و دانشجویان را در جشنواره بین‌المللی رویان جهت ارزیابی تازه‌های علوم پزشکی تولید مثل، علوم سلولی، سلول‌های بنیادی و زیست‌فناوری را فراهم کنیم. کاری که با همت والای زنده‌یاد دکتر کاظمی آشتیانی ۱۹ سال پیش آغاز شد و پس از درگذشت وی ۱۲ دوره طلایی را با مدیریت ارزشمند دکتر گورابی سپری کرد.

وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها که اکنون به این نقطه رسیده با مشارکت پژوهشگران و حمایت شرکت‌های حامی داخلی و بین‌المللی استمرار یابد.

شاه‌وردی ادامه داد: از نتایج این حرکت علمی می‌توان به تاثیر مثبت آن بر روند توسعه این علوم در کشور و منطقه اظهارداشت. از سوی دیگر همه ساله زمینه مناسبی را برای تبادل نظر و اندیشه بین متخصصان این عرصه فراهم کرده است.

رئیس پژوهشگاه رویان خاطرنشان کرد: تلاش متخصصان پژوهشگاه رویان طی ۲۷ سال گذشته جایگاه علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه بین‌المللی برای این پژوهشگاه رقم زده است و ما به لطف خدا در جهت حفظ و ارتقاء این جایگاه کوشش خواهیم کرد.

شاه‌وردی خاطرنشان کرد: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی رویان با نگاه تعامل بین علوم مهندسی، پایه و بالینی آغاز شد و طی یکسال گذشته دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی رویان ۱۹۱ طرح تحقیقاتی را از ۳۷ کشور دریافت کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دریافت این طرح‌ها اریابی‌ آنها باعث شد و به منظور پاسداشت خدمات علمی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی جوایزی به محققان برجسته و مؤثر در عرصه علم بیولوژی، علوم سلولی و سلول‌های بنیادی<Stem Cells> ارائه خواهد شد.

وی در پایان گفت: پیام این جشنواره صلح و دوستی و همدلی مشترک بین پژوهشگران و پرچمداران علم و دانش است با امید به اینکه با همراهی دانشمندان از همه کشورهای جهان بتوانیم باری از دوش بیماران برداریم.فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: