کد خبر: ۲۰۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - 2018August 28
اختلال نعوظ یک مشکل رایج در بین مردان است و بسیاری از مردان هر از گاهی به این مشکل دچار می شوند
شفا آنلاین>سلامت جنسی>اختلال نعوظ یک مشکل رایج در بین مردان است و بسیاری از مردان هر از گاهی به این مشکل دچار می شوند.

به گزارش شفا آنلاین:اختلال نعوظ یک مشکل رایج در بین مردان است و بسیاری از مردان هر از گاهی به این مشکل دچار می شوند. این بیماری اغلب در کنار بیماری هایی مانند دیابت، بیماری های قلبی، اختلالات عصبی و مسائل هورمونی دیده می شود. خبر خوب این است که درمان اختلال نعوظ  <Erectile dysfunction>با روش های مختلفی امکان پذیر است که به چند روش موثر در این مقاله اشاره می کنیم.

مواد غذایی برای درمان اختلال نعوظ
بعضی از مطالعات نشان داده اند که مصرف برخی از غذاها ممکن است برای درمان اختلال نعوظ مفید باشد. این مواد غذایی به افزایش جریان خون و بهبود سلامت عروق کمک می کنند.
برگ سبز  چغندر :
این غذا حاوی نیترات زیادی می باشد. که می توانند جریان خون را افزایش دهند. سبزیجات برگ سبز که نیترات بیشتری دارند، شامل اسفناج و کرفس می باشد. آب چغندر همچنین دارای نیترات زیاد است. نیترات ها به باز کردن رگ های خونی و بهبود جریان خون کمک می کنند. همچنین مواد اصلی در بسیاری از داروهای تجویزی اختلال نعوظ در بازار هستند.
شکلات تیره :
شکلات تیره حاوی مقدار زیادی فلاونوئید است. فلاونوئیدها سطح کلسترول را کاهش میدهند، که به نوبه خود گردش خون را بهبود میبخشد. همچنین به کاهش فشار خون شما کمک می کند.
مغز پسته :
مغز پسته دارای آرگانیین زیادی است.  آرگانیین پروتئینی است که به عملکرد رگ های خونی کمک می کند. محققان دریافتند افرادی که روزانه به مدت سه هفته پسته را می خورند، مشکلات اختلال نعوظ ندارند.
صدف :
صدف ها حاوی سطح بالایی روی هستند. روی برای سلامت تولید مثل مردان بسیار مهم است. روی پروستات را تغذیه می کند و به افزایش سطح تستوسترون کمک می کند . و باعث درمان اختلال نعوظ می شود.

نکات بیشتر برای درمان اختلال نعوظ
- اگر اضافه وزن دارید، وزن خود را کاهش دهید.
- از مصرف الکل اجتناب کنید.
- در صورت نیاز به مشاوره، باید مشاوره شوید .  اختلال نعوظ می تواند به علت مسائل مربوط به رابطه شما باشد.
- اگر سیگاری هستید . آن را ترک کنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: