کد خبر: ۲۰۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 19
دومین جشنواره زیست دارو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت علم و فناوری ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری از ۳۰ آذر تا ۳ دی ماه امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود
شفا آنلاین>سلامت>دومین جشنواره رسمی داروسازی کشور و دومین جشنواره بین المللی زیست دارو دی ماه برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، ( IFB۲۰۱۸ )، دومین جشنواره زیست دارو با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت علم و فناوری ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری از  ۳۰ آذر تا ۳ دی ماه امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

پیش بینی شده که در این جشنواره از سه محصول جدید دارویی رونمایی شود.

جشنواره زیست دارو با معرفی جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و شرکت های دانش بنیان(Knowledge base) و ایده های برتر شرکت های دارویی، بزرگ ترین گردهمایی داروسازان کشور است و با توجه به استقبال صورت گرفته از اولین دوره، پیش بینی حضور حدود ۳ هزار داروساز و هزار ایده قابل بررسی، می شود.

دکترسیدمهدی رضایت رئیس دومین جشنواره رسمی داروسازی و دکتر اسماعیل صدرالدینی دبیرعلمی این جشنواره هستند. همچنین دبیراجرایی آن دکتر مجید مسگر طهرانی است.

موضوعات تخصصی دومین جشنواره رسمی داروسازی را «فارماسیوتیکس»،«داروسازی بالینی»، «بیوتکنولوژی دارویی»، «نانو فناوری  پزشکی و دارویی»، «داروشناسی و سم شناسی پایه و بالینی»، «فارماکوگنوزی و داروسازی سنتی»، «مدیریت و اقتصاد دارو»، «فارماکواپیدمیولوژی» تشکیل می دهند.

در ۴ روز  برگزاری جشنواره، ۲۰ کارگاه جانبی با برگزارکنندگانی از اساتید مطرح و برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه داروسازی خواهیم داشت و علاوه بر آن خارج از فضای جشنواره نیز ۱۵ کارگاه آنلاین دارویی همراه با گواهینامه بین المللی مورد تأیید سوییس برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: