کد خبر: ۲۰۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۷ - 2018July 13
قیمت طلا روز جمعه که رشد ارزش دلار ادامه یافت، تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت و در پایین ترین قیمت بیش از یک هفته اخیر گرفتار ماند.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>قیمت طلا روز جمعه که رشد ارزش دلار ادامه یافت، تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت و در پایین ترین قیمت بیش از یک هفته اخیر گرفتار ماند.

به گزارش شفا آنلاین:قیمت طلا روز جمعه که رشد ارزش دلار ادامه یافت، تغییر چندانی نسبت به دیروز نداشت و در پایین ترین قیمت بیش از یک هفته اخیر گرفتار ماند.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۲۴۵.۶۱ دلار رسید.

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ثابت بود و در ۱۲۴۶.۱۰ دلار ایستاد.

دلار آمریکا تحت تاثیر آمار تورم مطلوب و نگرانی ها نسبت به تشدید جنگ تجاری جهانی که تقاضا برای این ارز را افزایش داده است، روز جمعه به بالاترین حد شش ماه اخیر در برابر ین ژاپن صعود کرد و در برابر سبدی از ارزهای رقیب بالاتر ایستاد.

قوی شدن ارزش دلار آمریکا، طلا را که به این ارز قیمت گذاری می‌شود، برای دارندگان سایر ارزها گران‌تر می‌کند.

در این بین، بازارهای سهام آسیا با تخفیف گرفتن نسبی نگرانی ها نسبت به جنگ تجاری میان آمریکا و چین، صعود شب گذشته وال استریت را دنبال کردند و در سطح بالاتری ایستادند.

بر اساس گزارش رویترز، استیون منوچین - وزیر خزانه داری آمریکا - اظهار کرد که آمریکا و چین می توانند مذاکراتشان در زمینه تجارت را ازسر گیرند؛ البته به شرطی که چین تمایل داشته باشد تغییرات قابل توجهی را صورت دهد.

به گفته کمرون الکساندر - تحلیلگر تامسون رویترز - مسئله جنگ تجاری ابهامات زیادی را به وجود آورده است و اگر این روند ادامه پیدا کند، هیچ حرکت واقعی را در قیمت طلا مشاهده نخواهیم کرد و حتی ممکن است قیمت طلا بیشتر سقوط کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۵.۹۳ دلار رسید. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد کاهش، به ۹۴۶.۵۰ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، ۸۳۷ دلار معامله شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: