کد خبر: ۱۹۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 17
تصمیم دولت درخصوص بازار ارز که در فروردین ماه اجرایی شد اقدام سنجیده ای تلقی می شود چرا که حداقل اعمال سیاست ارزی دولت باعث شد که با خروج آمریکا از برجام، بازار ارز با شوک جدید روبه رو نشود و به نوعی مصونیت نسبی در بازار ایجاد کرد
شفآانلاین> بیمه و بانک> رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه سیاست های ارزی دولت باعث شد با خروج آمریکا از برجام بازار ارز با شوک جدید مواجه نشود، گفت: تصمیمات ارزی دولت در آینده کامل تر و پخته تر می شود.

به گزارش شفاآنلاین، «ولی‌الله سیف» رئیس کل بانک مرکزی افزود: تصمیم دولت درخصوص بازار ارز که در فروردین ماه اجرایی شد اقدام سنجیده ای تلقی می شود چرا که حداقل اعمال سیاست ارزی دولت باعث شد که با خروج آمریکا از برجام، بازار ارز با شوک جدید روبه رو نشود و به نوعی مصونیت نسبی در بازار(Market) ایجاد کرد.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: درحال حاضر واحدهای تولیدی این اطمینان را دارند که مواد اولیه خود را می توانند با دلار 4 هزار و 200 تومانی تامین کنند البته تصمیمات ارزی دولت در آینده کامل تر و پخته تر می شود.

سیف تصریح کرد: اینکه مطرح می شود برخی ها با دلار 4 هزار و 200 تومانی درصدد افزایش واردات هستند تا بتوانند کالاهای وارداتی را با قیمتی گران تر بفروشند موضوعی است که بانک مرکزی در جریان آن است و اقدامات (Actions)لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

رئیس کل بانک مرکزی یادآور شد: تلاش می شود در آینده نقص ها درخصوص مسائل ارزی کشور برطرف شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: