کد خبر: ۱۹۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018June 12
جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، از سال 1391، هر دو سال یکبار توسط ستاد توسعه گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود
شفا آنلاین>سلامت>چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، با همکاری دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین، جشنواره گیاهان دارویی(Medicinal Plants)، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، از سال 1391، هر دو سال یکبار توسط ستاد توسعه گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت که از سال 1392، هماهنگی بخش دانشگاهی، برپایی سلامتکده طب ایرانی و غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه را بر عهده داشته، امسال نیز در برگزاری چهارمین دوره از این رویداد ملی، همکاری می‌کند.
 
تالیفات و نشر آثار مرتبط با گیاهان دارویی و طب ایرانی، آموزش و آموزشکده در صنعت گیاهان دارویی و طب ایرانی، فناوری‌های نوین در کشت و فرآوری محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی و طب ایرانی و فرآورده‌های مرتبط با آن، از جمله محورهای برگزاری چهارمین جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی بوده و جشنواره دانش‌آموزی، به‌عنوان یکی از حوزه‌های قابل‌ توجه در این رویداد، مطرح است.
 
همچنین طبق روال سال‌های گذشته، فن‌بازار و بخش نوآوری‌های صنعت گیاهان دارویی و نمایشگاه گیاهان زنده نیز در کنار نمایشگاه محصولات گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، برپا می‌شود.
 
گفتنی است، چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، 21 تا 24 آبان ماه سال جاری، در 14 محور در مصلای تهران برگزار می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: