کد خبر: ۱۹۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018May 03
عمر انسان سرمایه‌ای رو به اتمام است و هر شخصی باید از تمام لحظات زندگی خود به درستی استفاده نماید
شفا آنلاین>سلامت>صبح یازدهم اردیبهشت ماه 97، مراسم تکریم از زحمات دکتر رشیدی پور معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه و معارفه دکتر کوخایی معاون جدید تحقیقات و فناوری دانشگاه با حضور دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاونین، مدیران، جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه در سالن همایش امام رضا (ع) ستاد مرکزی برگزار شد.



به گزارش شفا آنلاین، در ابتدای این مراسم دکتر رشیدی پور معاون سابق تحقیقات و فناوری دانشگاه با اشاره به سوره عصر در قرآن کریم، بیان داشت: عمر انسان سرمایه‌ای رو به اتمام است و هر شخصی باید از تمام لحظات زندگی خود به درستی استفاده نماید.

همچنین دکتر رشیدی پور ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، برنامه ها و دستاوردهای معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه طی چهار سال گذشته؛ از حمایت ها و تلاش های دکتر شادنوش رئیس دانشگاه پیرامون این حوزه قدردانی نمود.

در این مراسم دکتر کوخایی معاون جدید تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز گزارشی پیرامون تغییرات و تحولات این حوزه در چهار سال اخیر و همچنین به تبیین برنامه ها و چشم اندازهای این معاونت در سال های آتی پرداخت.

دکتر کوخایی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از لحاظ پژوهش نیز در وضعیت خوبی قرار دارد، خاطر نشان کرد: امیدوارم در سال های آینده به لطف خدا و با همکاری رئیس دانشگاه، اساتید و دانشجویان عزیز بتوانیم روند پیشرفت در این حوزه را افزایش دهیم.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی(Medical science) استان سمنان با تبریک ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج)، بیان داشت: امیدواریم در زیر سایه امام عصر (عج) و با دعای خیر آن حضرت، آرامش و امنیت در کشور حفظ و هیچ جامعه ای گرفتار و درگیر جنگ و آشوب نباشد.

رئیس دانشگاه اذعان نمود: دکتر رشیدی پور کارنامه ای از حضور خود در دانشگاه طی چهار سال گذشته را به خوبی تشریح نمود و همچنین دکتر کوخایی برنامه های آینده این معاونت را به روشنی تبیین کرد، که از این عزیزان سپاسگزاری می نمایم.

وی افزود: افتخارات و پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مدیون زحمات طاقت فرسای اساتید، همکاران و دانشجویان این دانشگاه است، که امروز نتایج و دست آوردهای این زحمات به خوبی قابل رویت می باشد.

دکتر شادنوش ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر رشیدی پور و آرزوی موفقیت برای دکتر کوخایی، تاکید کرد: یقین دارم با حضور دکتر کوخایی روند پیشرفت و توسعه در این حوزه در دانشگاه بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: در پایان این مراسم دکتر شادنوش با اهدای لوح تقدیر از زحمات دکتر رشیدی پور قدردانی و حکم ابلاغ دکتر کوخایی را به وی تقدیم کرد و همچنین معاونین و مدیران دانشگاه نیز هدایای خود را تقدیم دکتر رشیدی پور نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: