کد خبر: ۱۸۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 07
آشنایی با روش های پیشرفته کمک باروری، عوارضی که ممکن است به دنبال استفاده از این روش ها ایجاد شود و درمان عوارض ایجاد شده، از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی است
شفا آنلاین>سلامت>پژوهشگاه ابن سینا، کنفرانس علمی آشنایی با اقدامات پیشرفته در درمان ناباروری و درمان عوارض احتمالی آن را برگزارمی کند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر آتوسا کریمی جراح و متخصص زنان و زایمان و دبیر علمی این برنامه گفت: آشنایی با روش های پیشرفته کمک باروری(Fertility aid)، عوارضی که ممکن است به دنبال استفاده از این روش ها ایجاد شود و درمان عوارض ایجاد شده، از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی است. 

وی افزود: در حال حاضر استفاده از خدمات پیشرفته در درمان ناباروری با بهره گیری از دستگاه های به روز و متخصصان با تجربه علاوه بر مرکز درمان ناباروری ابن سینا در تهران، در شعبه استان البرز این مرکز نیز برای بیماران و مراجعین فراهم است.

دبیر علمی کنفرانس درمان ناباروری(sterility)، به محورهای مورد بحث اشاره کرد و گفت: آشنایی با انجام سیکل میکرواینجکشن و عوارضی مانند سندروم تحریک پذیری بیش از حد تخمدان(OHSS) و روش های پیشگیری از ایجاد و درمان آن، بروز خونریزی  به دنبال  عمل پانکچر تخمدان ،ریسک فاکتورها، و درمان موثر برای آن، Torsion یا پیچ خوردگی تخمدان و ارائه روش پیشگیری و درمان و همچنین بررسی بروزترومبو آمبولی به دنبال استفاده از هورمون ها که جهت سیکل های میکرواینجکشن مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله مهم ترین محورهای مورد بحث و بررسی در این کنفرانس علمی هستند.

متخصصین زنان و زایمان، فلوشیپ های نازایی، پزشکان عمومی و ماماها از جمله گروه های هدف این کنفرانس علمی هستند که به همت پژوهشگاه ابن سینا از امتیاز رایگان آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار می شوند. این کنفرانس صبح پنج شنبه ۱۷ اسفند ۹۶ در بیمارستان کمالی کرج برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: