کد خبر: ۱۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 06
جشنواره سلامت دهان و دندان از ساعت 15 روز دوم اسفند تا چهارم همین ماه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود
شفا آنلاین>سلامت>رئیس سومین کنگره سلامت دهان و دندان و اپیدمیولوژی با اشاره به ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه سلامت دهان و دندان گفت: آشنایی بیشتر دانش آموزان با بیماری‌های دهان و دندان از جمله اهداف این کنگره است.

به گزارش شفا آنلاین، حسین حصاری در ارتباط با برگزاری سومین کنگره سلامت دهان و دندان و اپیدمیولوژی اظهارداشت: این کنگره با حضور حدود 500 دندانپزشک برجسته کشور در روزهای دوم تا چهارم اسفند ماه در دانشکده دندانپزشکی(Dental) دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد، که طی آن، آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران کشور در حوزه سلامت دهان و دندان مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حاشیه این کنگره برای نخستین بار، جشنواره سلامت دهان با عنوان «دندان سالم، لبخند زیبا»، با تمرکز بر گروه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این جشنواره می‌توان به برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و اجرای نمایش های مفرح آموزشی اشاره کرد.

رئیس سومین کنگره سلامت دهان و دندان و اپیدمیولوژی  گفت: این کنگره با هدف تعامل بین مسئولین، صاحب‌نظران و متخصصان دهان و دندان و همچنین آشنایی با آخرین متدها و روش های پیشگیری از بیماری‌های دهان و کنترل آنها  برگزار می‌شود. برنامه‌های این کنگره به خصوص برای آن دسته از دندانپزشکان که به سرنوشت دندانپزشکی و سلامت دهان کشور علاقمند هستند، جذاب و مورد توجه خواهد بود.

حصاری تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه های تخصصی می تواند ضمن تبادل اطلاعات، باعث پدید آوردن ایده‌های جدید در این حوزه باشد، موضوعی که بی شک باعث ارتقای جایگاه علمی ایران در حوزه دندانپزشکی خواهد شد.

رئیس سومین کنگره سلامت دهان و دندان و اپیدمیولوژی با اشاره به اهداف برگزاری اولین جشنواره سلامت دهان و دندان، افزود: آشنایی بیشتر دانش آموزان و خانواده‌ها با بیماری‌های دهان و دندان و راه‌های جلوگیری از پوسیدگی دندان، پیشگیری از بیماری‌های بافت های نگهدارنده دندان و معرفی محصولات باکیفیت بهداشت دهان از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

 حصاری خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، برنامه معاینه و مشاوره دهان و دندان ویژه بازدیدکنندگان توسط اساتید و دانشجویان تخصصی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی به صورت رایگان برای مخاطبان این جشنواره نیز انجام خواهد شد.

 گفتنی است؛ جشنواره سلامت دهان و دندان از ساعت 15 روز دوم اسفند تا چهارم همین ماه در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: