کد خبر: ۱۸۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 31
معاون بهداشتی دانشگاه، با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دامغان، خواستار استفاده کامل و بهینه از ظرفیت های بالای این شهرستان در جهت حفظ، حراست و تقویت نیروی انسانی و سطح سلامت جامعه شد
شفاآنلاین>سلامت> مراسم قدردانی از زحمات دکتر خادمی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان و معارفه دکتر پورمحمدی سرپرست جدید این شبکه با حضور دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی(medical) استان سمنان، مسئولین و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی و مقامات نظامی و انتظامی شهرستان دامغان در سالن آموزش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین، در این مراسم دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، با تشکر از زحمات دکتر خادمی مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، برای دکتر پورمحمدی سرپرست جدید این شبکه در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

معاون بهداشتی دانشگاه، با اشاره به پتانسیل بالای شهرستان دامغان، خواستار استفاده کامل و بهینه از ظرفیت های بالای این شهرستان در جهت حفظ، حراست و تقویت نیروی انسانی و سطح سلامت جامعه شد.

دکتر پورمحمدی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان، با اشاره به زحمات مدیران سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، آمادگی خود را جهت دریافت پیشنهادات و انتقادات سازنده همه دست اندرکاران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه اعلام کرد.

وی بیان داشت: برای ارتقاء و حفظ سلامت جامعه باید همه وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی و حتی آحاد مردم با حوزه سلامت همکاری نموده و همه با هم درراستای حفظ و حراست از سلامت جامعه قدم برداریم.

در پایان حکم ابلاغ دکتر پورمحمدی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان از سوی دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، قرائت و تقدیم وی گردید. همچنین  با اهدای لوح سپاس از زحمات دکتر خادمی قدردانی شد. مراسم تکریم و معارفه سرپرست شبکه بهداشت (Health)و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: